Inlägg från: clara b |Visa alla inlägg
  • clara b

Vrena morsorna snackar vidare..

Ja det gör vi! Fika hos mig imorgon kl 10-ish för den som vill och kan. Vi är lite snuviga, för den som fasar för dagisbacilluskerna. De gillar ju vår familj, vad kan jag säga! Inga sjuka barn dock, pigga och glada(och ibland arga)!

• clara b

Har ingen aning, men ju snarare desto bättre. Vi saknar Elins frukostar och alla kompisarna så vi går upp i limningen , så himla skönt att ha de där två förmiddagarna varje vecka, fulla med lek, mammaprat och god frulle. Suck!

Micke och jag bedriver vadslagning om vilka som är gravida i Vrena, hihi. Undrar om någon av oss kommer göra någon hacka på detta, eller om vi är så fel ute som vi bara kan bli, haha. Vi ses mañana!

• clara b

Tack morsor för en jättetrevlig förmiddag!

• clara b

Hu, löss! Ska hålla superkoll i kalufserna nu, ibland är det bra med tunnhåriga lintottar, hahaha! Nu ska jag spendera min sista föräldralediga dag med att knapra ipren, jä***a mensvärk . Urk.

• clara b

Linda, det kanske bara är att ge det tid, det innebär ju många förändringarar att flytta isär, och på förskola märks nog sådant ofta hos barn. Min systers dotter reagerade jättestarkt när de flyttade isär, med ilska mest, som hon tog ut även på förskolan. De fick avsätta en fröken som gick speciellt med henne under en period. Det kanske bara är att tokälska henne och se tiden an? Kram iaf, usch vad jobbigt med ledsen dotter på dagis!

• clara b

Å, nu har jag dator och internet igen, pust vad skönt! Dessvärre hinner jag inte sitta här, ska bada barn och handla present till min pappa som har kalas på söndag. kram på er alla iaf

• clara b

Partyprinsessor! Hade skålat right back at ya om jag sett inläggen igår, var nämligen på en synnerligen trevlig kusinträff. Nice!

Ikväll är det söndagsmys...har missat både fredags och lördagsmyset, så det blir ett extra mys idag efter en snabb tur till Farneby. Vi ses på öppna förskolan imorgon, gott folk!

• clara b

Å, vad kul det låter. Ladies Night asså, inte nacken. Jag lever iaf, var med jobbet och bowlade igår så mina lår känner sig halvdöda. Fy f*n så otränad jag måste vara som får träningsvärk av BOWLING. Nej, ikväll ger jag mig ut i spåret, nu får det vara nog!!!

Öppna imorgon, nice nice, hela min flock kommer. Nu ska jag åka och jobba, ses imorgon!

• clara b

Jobbar ikväll, känns lite jobbigt att lalla dit efter att jag stökat till typ ALLA kassor, handlat på fel pengar osv i helgen. Jag är INTE varm i kläderna, hoppas det går att ordna på något smidigt sätt. Blä.

Nu är det bara tre veckor kvar tills Elis börjar på förskolan! Spännande och fasansfullt men roligt. Ajöss och kram!

• clara b

Ja, i onsdags förra veckan. Totalt bisarrt att barnen ska behöva börja förskola när de bara är en vecka gamla. Skandal !

Jag hörde Isak säga att Tildes bebis har ju börjat i förskolan nu, när mamma Lotta berättade att Elis snart skulle komma. Urgulligt!

Hepp, nu kallar verkligheten, moooooot Tystberga!!!

Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..