• Anonym (Q)

Spruta i ansiktet

Jag fick en fråga av en kille som undrade om jag gillade att killen sprutade i mitt ansikte vid sex.

Jag svarade... Nej. Jag.. ser ingen mening med det. Tydligen så gillade han det!

Så! Killar å tjejer här på FL som gillar det. Kan ni vara så snälla och förklara för mig VARFÖR ni gillar det!

Jag tycker inte det ser mysigt ut alls...

• Svar på tråden Spruta i ansiktet
  • Anonym (tjej)

Jag gillar inte att bli sprutad i ansiktet, men min man gillar det IBLAND. O ibland ställer jag upp, för jag överanalyserar inte detta heller som en del puckon gör o tror att min man tycker om det för att jag skulle hamna i nåt slags underläge eller för att han gillar att se mig förnedras o allt vad folk tror

Ibland ställer jag upp på saker o i gengäld gör ju han saker jag gillar

Jag gillar iaf o se min man upphetsad ^^

• Anonym (Inte sprutare)

Jag skulle aldrig spruta en tjej i ansiktet,själv sprutar jag i en näsduk.

• Anonym (Q)

Anonym (tjej) skrev 2009-08-27 16:21:29 följande:

Jag gillar inte att bli sprutad i ansiktet, men min man gillar det IBLAND. O ibland ställer jag upp, för jag överanalyserar inte detta heller som en del puckon gör o tror att min man tycker om det för att jag skulle hamna i nåt slags underläge eller för att han gillar att se mig förnedras o allt vad folk tror Ibland ställer jag upp på saker o i gengäld gör ju han saker jag gillar Jag gillar iaf o se min man upphetsad ^^
    Jag älskar att se min man upphetsad, men det är en gräns för mig... Jag hade mått dåligt av det. Jag har varit med om det med en annan. Tyckte INTE om det!
  • Anonym (Q)

Anonym (Inte sprutare) skrev 2009-08-27 16:21:54 följande:

Jag skulle aldrig spruta en tjej i ansiktet,själv sprutar jag i en näsduk.
    Glöm inte att tvätta den
  • Anonym (*)

Ja, snyt dig inte i den sprutade näsduken

• djarumi

Nix, tycker jag inte om. Vill kela och hångla efteråt och har inte vidare lust att smaka min egen sats. Tacka vet jag att komma över brösten....magen....rumpan eller djupt inne i partnern och känna musklerna pumpa ut varenda droppe ur mig.

• Anonym (spermafreak)

Love it....
    Va då ingen mening med det? Låter som sperman endast är till för att göra barn

• Airlee

Jag tycker att det är helt okej, varmt och mysigt. Och så är det bra för huden.

• Angels Fall First

Jag gillar det egentligen inte. Men jag tanker anda lagga mig i lite. For osaken till varfor jag inte gillar det ar att jag gillar det visuella i att se sperman komma. 

Om killar overlag kunde sikta lite battre sa skulle jag inte ha nagot emot det for da kunde jag ha ogonen oppna samtidigt som han kommer i ansiktet. Det hander ibland om jag suger av honom ute och jag rakar ha solglasogonen pa da far han garna komma i ansiktet. 
    Jag gillar kanslan av det, men vill som sagt se sperman. Jag ar dessutom ratt undergiven sa det finns ytterligare en dimention av det hela da. 
    mina svenska bostäver kommer och går
  • redneck girl

skulle han vilja det,så fick han.......men jag föredrar mun,bröst,mus eller mage.skulle han använda näsduk så hade jag funderat om det stod riktigt till.

Svar på tråden Spruta i ansiktet