• Anonym (Q)

Spruta i ansiktet

Jag fick en fråga av en kille som undrade om jag gillade att killen sprutade i mitt ansikte vid sex.

Jag svarade... Nej. Jag.. ser ingen mening med det. Tydligen så gillade han det!

Så! Killar å tjejer här på FL som gillar det. Kan ni vara så snälla och förklara för mig VARFÖR ni gillar det!

Jag tycker inte det ser mysigt ut alls...

• Svar på tråden Spruta i ansiktet
  • Anonym (utnyttjad)

hmm, jag är nog den som ställer upp på det mesta, och tar en hel del initiativ till det hela, tänder enormt på det men vet inte varför jag gillar det, har fått sperman i näsan, ögat, örat, håret osv. många roliga och upphetsande minnen jag och sambon har tillsammans
    huvudsakligen handlar det nog om att jag gillar att känna mig utnyttjad..

• Anonym (utnyttjad)

Angels Fall First skrev 2009-08-27 19:02:53 följande:

Jag gillar det egentligen inte. Men jag tanker anda lagga mig i lite. For osaken till varfor jag inte gillar det ar att jag gillar det visuella i att se sperman komma.  Om killar overlag kunde sikta lite battre sa skulle jag inte ha nagot emot det for da kunde jag ha ogonen oppna samtidigt som han kommer i ansiktet. Det hander ibland om jag suger av honom ute och jag rakar ha solglasogonen pa da far han garna komma i ansiktet.  Jag gillar kanslan av det, men vill som sagt se sperman. Jag ar dessutom ratt undergiven sa det finns ytterligare en dimention av det hela da. 
    vilken önskedröm, suga av honom utomhus alltså.. men min sambo fegar ur tyvärr, ananrs hade han fått sig några avsugningar på mindre privata områden (dock utan åskådare )
  • Anonym (bi)

Tycker sperma är det absolut vidrigaste som finns, och gör sig bäst i vaginan där man slipper se och känna eländet. Fast jag är inte så glad för kuk överhuvudtaget om jag ska vara ärlig.

• engdahl

Jag gillar att spruta i ansiktet på kvinnan, gillar det porriga, det visuella och dominansaspekten. Gillar kvinnan det för att hon tycker att det är "förnedrande" har jag inget emot det.

Men jag sprutar lika gärna på hennes bröst eller i hennes mun. Jag är inte knusslig om jag blir avsugen...

• plast killen

tycker om de och ser de som en "ära" om man får göra de för tjejen,"laddningen" e ju resultatet av bra sex och se satsen rinna in i munnen och att tjejen över huvudet taget tar satsen i munnen e vinst bara de, men alla e vi olika man kanske e porrfilms skadad men jag lider inte av de iaf......

• Anonym (Q)

Tack för alla svar!

Men jag hoppar nog över det i fortsättningen med

• Anonym (Mmmm)

Har gårdagens sperma kvar i ansiktet fortfarande... Det ÄR bra för huden, eller hur? Jag har känt mig väldigt len efteråt, har trott att det bara var önsketänkande!

Det gör mig otroligt kåt att få sperma i hela ansiktet, gillar kombinationen av halvförnedring och att verkligen känna mig som HANS. Jag älskar honom så mycket, och av alla kvinnor (och män) i hela världen är det bara jag som får hans sperma.

• Angels Fall First
    Anonym (Mmmm) skrev 2009-08-28 14:26:14 följande:
    Har gårdagens sperma kvar i ansiktet fortfarande... Det ÄR bra för huden, eller hur? Jag har känt mig väldigt len efteråt, har trott att det bara var önsketänkande! Det gör mig otroligt kåt att få sperma i hela ansiktet, gillar kombinationen av halvförnedring och att verkligen känna mig som HANS. Jag älskar honom så mycket, och av alla kvinnor (och män) i hela världen är det bara jag som får hans sperma.
    Nej då, det är inte bara önsketänkande. Det finns faktiskt i vissa skönhetskrämer, om än i syntetiskt form  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Hoppfull mamma

Jag gillar det iblan, det beror på vilket humör jag är på, samma som med allt annat sexuellt. Man vill ju inte ha analsex varje gång man sexar heller... Det jag gillar är nog att känna mig domninerad och lite förnedrad. Att vara en kåtslampa ibland och bara släppa loss. Och ja, man får underbart vacker hy av det, inget skämt!

• engdahl

Hoppfull mamma skrev 2009-08-28 22:40:00 följande:

Det jag gillar är nog att känna mig domninerad och lite förnedrad. Att vara en kåtslampa ibland och bara släppa loss.
    Mmm, en härlig inställning. Gillar det...
Svar på tråden Spruta i ansiktet