Mammalediga i Göteborg?
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Krya på dig Carola!
Agneta, hoppas det går bra att börja arbeta. vad var det du arbetar med?
Louise, vad kul att du är ledare på friskis, Ki box som är så kul! Är du på Västra Hamngatan?
...denna terminen har jag paus från mitt värdskap, men jag hoppas kunna komma tillbaka till våren.... då vet jag inte riktigt vad jag hamnar. Det senaste året har jag varit på Johannebergs anläggningen...
Hej!
Får man vara med här? Jag är nybliven mamma till en liten tjej på 4 veckor. Vi bor i Guldheden och vill jättegärna träffa andra mammalediga personer. (Ufsenuffen: Brukar du vara värd till Mikael på Ki box? Jag har haft steppasset innan honom på torsdagar Johanneberg, men har oxå paus nu :)
Halloj, tjejer!
Undrar hur kommande vecka ser ut!? Någon som tänkt sig till Mammababyjympan på tisdag?? Ska vi isof promenera må eller/och onsdag?? //Agneta
Välkommen; Mojan! :=)
Hej allihopa,
ufsenuffen: Blev det några "fynd" igår på partyt?
Har de mammababygympa i johanneberg oxå? Kibox låter intressant...Är det jobbigt? Ibland skulle man behöva ett tufft pass för att få ut lite "energi"...
Hej Mojan, jag bor oxå i guldheden. Har en dotter på snart 9 månader!
Mvh Sara och Alma
hej Mojan, jo det är jag som värdat på Mikaels pass... inte visste jag att du var gravid...??!!!
Agneta, (o andra som vill hänga på) jag har tänkt på gympan på tisdag, jag promenarar gärna men har svårt att bestämma i förväg om det blir promenad ner... det beror lite på när Malte vaknar på morgonen och hur matklockan ser ut för dagen... men minst en väg vill jag gå!
Kanske skall vi göra nytt försök med sopplunch på onsdag, eller mötar på fika i kåken, då vi ändå kan bli ett gäng...?!
trevlig helg alla!
Louise
Jag tycker att vi åker vagnen ner o promenixar hemåt. Blir lite för stressigt på morgonen, får man gå senast 10 hemifrån. Kan gå om man har haft en bra natt o morgon! :=)
Trevlig helg allihopa!
axnni
Jag jobbar som barnskötare på en förskola på Hisingen
Kul med andra Friskis-mammor. Själv höll jag på att utbilda mig till spinning-ledare när jag blev gravid. Så jag har skjutit på detta till våren istället.
Skall bli kul att komma igång med träningen, tänkte gå på mamma-baby på torsdag. Skulle vara kul att träffa några av er andra.
mvh karin