• Anonym (:S)

Vad ska jag säga om den stora dildon?!

Jag har köpt en ganska grov dildo (Har andra, fast mindre dildos) och denna har jag köpt i "smyg".. Jag vågar inte berätta att jag köpt den för jag tror han kommer bli ledsen eller vad man ska säga och inte tro att hans k*k räcker till (den är mindre än dildon)

Vad ska jag göra/säga till honom? Vill ju inte gömma den...

Pluss att dildosarna använder vi aldrig tillsammans, utan det är mina egna leksaker- det är inte hans "grej" med leksaker i sängen

• Svar på tråden Vad ska jag säga om den stora dildon?!
  • Anonym (mmm)

måste man dela allt med en partner, det är väl inget fel att ha något för sig själv.

• mareld

Om det är dina leksaker som han inte är intresserad av har han väl ingen anledning att rota bland dem. Lägg den bland de gamla och se den som vilken dildo som helst. Om han frågar om den kan du bara säga att du gillar variation.

• engdahl

Ja, lägg den bland övriga dildosar. Blir han svartsjuk på den, får du försöka förklara att du ibland blir sugen på större och ibland mindre, men att det oavsett storlek alltid är en leksak av "gummi", vilket inte kan jämföras med riktig sex.

Jag tycker att de är tråkigt om män inte kan dela lekarna med sexleksaker i sängen. Det handlar ju om att få sin kvinna att njuta och då får man ta till både kuk, mun, fingrar och dildosar om det behövs. För egen del skulle jag bli tänd om min kvinna ville ha en större dildo än min kuk i sig, jag kan ju förstå om det är skönt att bli riktigt uppfylld.

• Anonym (:S)

Tack för era svar Jag låtsas som ingenting och hittar han den och säger nått så säger jag bara att jag gillar variation

• Cascada

Tycker inte han har något med saken att göra.. Om han hade haft en lösfitta så hade han väl knappast valt den glappaste;)

Ledsamt om han inte gillar det, annars får du väl smyga :/

• Anonym (Dildon är din)

Jag blir jättekåt när min sambo tar fram sina dildos, hon har både medel och riltigt stora. jag blir kåtare ju större hon använder och jag vet vad jag får efter hennes lek

• redneck girl

karlar brukar ju gilla stora....

• Jensen71

Inte hans grej med leksaker i sängen... ??? va fan kan vara bättre än att kolla på eller hjälpa till med leksaker ?? Det e grymt upphetsande !!!

:)

• honkie

tycker inte du ska gömma den. när han väl hittar den så kommer han undra varför du gömde den och när det sker så kan jag lova dig att vad du än svarar så kommer han inte tro dig. var ärlig mot honom istället, säg att du köpt en dildo och visa honom sen. sen är det bara att göra vad som kommer naturligt. blir han upprörd så agera utifrån det. glöm taktiker och tips, var öppen istället.

• Cerasus

Kom ihåg att ingen man blir svartsjuk av en plastbit. Mesiga småpojkar är däremot en annan sak... Visa den för honom och kolla om han är man eller mes.

• Anonym (mmm)

de flesta män blir väldigt kåta av att se kvinnan leka me sej själv och sen komma in.

• honkie
    Cerasus skrev 2009-09-19 00:27:52 följande:
    Kom ihåg att ingen man blir svartsjuk av en plastbit. Mesiga småpojkar är däremot en annan sak... Visa den för honom och kolla om han är man eller mes.
    än en gång börjar du jiddra om män och pojkar. bara för att du är självsäkerheten i egen hög person så betyder inte det att ts pojkvän är det. och jag tror knappast det handlar om svartsjuka, så du har antagligen rätt i att man inte blir svartsjuk ev en plastbit. däremot kan det handla om komplex. är han redan osäker över sin dick så känns det väl ändå ganska opassande att springa och köpa en jättedildo.
    självklart får ts göra som hon själv vill, jag menar, det är ju hennes rättighet. jag själv har också en jävla massa rättigheter, men det betyder inte att jag är så jävla puckad att jag gör medvetna val som antagligen lär såra min flickvän.
Svar på tråden Vad ska jag säga om den stora dildon?!