Klippa håret kort...eller inte?..Vad tycker ni?
Har haft långt hår nu ända sedan jag var 5-6 år...

Har haft långt hår nu ända sedan jag var 5-6 år...
etapper hade nog blivit snyggt på dig
Nog kan du satsa på en halvlång/kort frisyr.Är håret slitet i topparna fö?
du har ett väldigt fint ansikte så jag tror du skulle passa i kort hår, kanske nån rihanna frisyr?
förändring förnöjer.
du har ju väldigt tjockt hår.. är det självfall med? isf är det svårt med kort hår.. jag har också väldigt tjockt och mycket hår så i vissa korta frisyrer ser det ut som man har pälsmössa. dom måste tunna ur det en del för att det ska se bra ut...
är själv inte mycket för "hockeyfrillan" så ska du klippa kort så klipp ordentligt annars kan du ju börja med en page och klippa mer sen om du vill..?
Tror att du blir jättefin i kort hår eftersom du är så vacker.
Fisk i en skål skrev 2009-08-28 21:55:08 följande:
Jag själv hade håret ner till baken...
Blev så less p ådet till slut så jag bokade tid till frisör och så klippte jag av alltihop
Klippte en sådan här kort frisyr där topparna går uåt, lite ruffs aktigt.
Blev jätte snyggt!!!
Nu har jag inte klippte mej på 1½ år efter det så det börjar väl bli dags igen, når strax nedanför skuldrona nu.
Funderar på en permanent
Det gäller att våga också...
Men ibland är det värt det.
Och oftast så kan frisörerna se vad man skulle passa i för frisyr
Det jobbiga är at en kort frisyr oftast behöver mer underhåll varje morgon än om man har långt hår.
Har man en dålig hårdag är det bara att sätta upp det i en tofs, vilket inte går med kort hår...Då måste man styla det ändå
Du kommer att bli fin
jag har TJOCKT hår och kort. min "säkerhet" är det där fram. det MÅSTE vara långt sedan skulle de kunna raka av det i nacken för det tänker jag inte på på samma sätt. Ja du förstår nog.
Kort är snyggt och du skulle definitivt passa i det!
SÅ bara att klippa av. Lite åt page-hållet. Visst