Någon som "klantigt" krockat med en annan bil?
Finns det fler än jag som riktigt klantat sig och krockat med en annan bil?
Det hände mig i dag och jag vill bara sjunka genom jorden... Kan inte sova just nu för jag tänker bara på detta...
Jag hade varit på en loppis i byn och skulle köra hem. På vägen ut från loppisen så har jag fullt sjå och titta på alla människor och framförallt alla barn som jag möter på vägen så jag inte kör på dem. Därefter skall jag svänga till vänster ut på vägen. Sagt och gjort det gör jag, men innan jag hinner komma över på vägen så känner jag att jag kör in i något. Då är det en bil nere ifrån höger sida som jag kör rakt in i! Ärligt talat så har jag inte sett denna bil förrän efter att jag kört in i den... Vet ej vad som hände, om jag var helt förvirrad eller om det var så att bilen befann sig i någon dold vinkel bakom bilbarnstolen. Har nämligen en bilbarnstol på passagerarsätet fram som skymmer sikten lite (den kommer att förpassas till baksätet i fortsättningen). Det gick bra för oss alla inblandade (utom bilarna då), men nu kan jag inte släppa det där och väntar bara på att det skall bli måndag så jag kan ta kontakt med försäkringsbolag och bilverkstad.
Usch, jag känner mig som den största trafikfaran som satt sig bakom en ratt och skulle kunna göra allt för att få detta ogjort... (har haft körkort sedan 1992 och något sådant har ej hänt tidigare)
Tilläggas kan att jag är gravid och skall ha barn vilken dag som helst och har definitivt inte tid med sådant här...