Tolka drömmar?
I natt drömde jag att jag födde barn....o det sa liksom bara plopp så fanns bebisen där. hm... kändes märkligt när jag vaknade....hm fast jag var lycklig samtidigt...
Vad betyder det tror ni? Har ni oxå drömt så?
I natt drömde jag att jag födde barn....o det sa liksom bara plopp så fanns bebisen där. hm... kändes märkligt när jag vaknade....hm fast jag var lycklig samtidigt...
Vad betyder det tror ni? Har ni oxå drömt så?
Jajamänsan, jag drömmer något varje natt.
Oftast är det mardrömmar med barn inblandade, de håller på att kvävas, drunkna eller så är det någon som försöker skjuta på mig och barnet.
Jag själv är alltid inblandad och ska "rädda" dem, men jag kommer inte ihåg om jag lyckas...
Har drömt att jag och min sambo fick en liten bebis oxå, och den bara låg i våra armar helt plötsligt, och det var inte det minsta jobbigt att föda. Helkonstigt!!
Drömmer varje natt nu så gott som... Å bara drömmar om förlossningen som går hur smidigt som helst!!
Bebis bara "ploppar" ut liksom... Hoppas det betyder att man kommer få en relativt lätt förlossning. ler.....
Är i v.36 så snart får man väl se....
När man drömmer om att man föder så har jag hört att nåt nytt föds inom en... En ny "dörr" som öppnats typ.. Kram
Det är snarare andra som drömmer. Jag har en kompis som flera gånger har sagt att hon drömt att jag ska ha barn eller att hon sagt till mig att hon tror att jag ska det, för att det "syns i ögonen". Hon berättade det skrattande, och jag visade min platta mage, lika skrattande jag... Ska bli kul att berätta för henne sen att jag faktiskt har försökt bli gravid hela den tid hon pratat om detta...
Graviditetsdrömmar är inget som man ska tolka. Det är bara hjärnans sätt att städa bort alla tankar och funderingar.
Däremot kan man använda dem som jag gjorde. Jag drömde om förlossningen och det ända som jag mindes när jag vaknade var min otroliga rädsla som jag kände i drömmen. Jag hade inte upplevt någon förlossningsrädsla tidigare men jag antar att den fanns där långt inne. Nu fick jag ta tag i det och känner mig väl förberedd.
Ta era graviditetdrömmar för vad de är; hjärnspöken! Sedan kan ni tolka era drömmar igen så fort ni har fött.
Dröm sött!