• Prisssan

Syskonlängtan 4

Höst flickan skrev 2009-09-30 08:59:41 följande:
    ja, Älvsjö mässan tror jag bestämt...är dock itne 100 på det.
    Vet inte ens var det ligger Vilket nog ger dig mitt svar

*Trött*
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Pratade precis med ssk på gyn och jag blev sjuksriven idag och imorgon, ledig sen till må så det var inga problem.
    Läkaren sa att jag kan ha vätska kvar i livmodern som gör huggen så att säga.

Pratat med chefen och det var helt ok, får papprena till henne på fredag.

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-30 10:29:54 följande:
    vad skönt vännen! Ta det lungt nu och skit i att du går upp i vikt

Höstis: Om du vill ha sällskap att testa så säg till. Jag kan sympatitesta också fast det inte finns någon chans till grav
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-30 13:26:50 följande:
    Läste ni aftonbladet/expressen igår? Om mamman som fått fel embrio o blivit gravid..o fick ge bort bäbisen sen till det riktiga paret.... fy satan vilken pärs... Nu ska hon/dom begära skadestånd...tacka fan för det (ursäkta) sötis cellisen
    Åh fyyy Var det en mamma som kämpat länge för att bli gravid?
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-30 13:30:17 följande:
    nä, som tur var inte!o hon hade redan 2 barn vad jag förstod el 3..men ändå ..
    Hemskt ändå Men du vet, man kan ändå känna en viss lättnad för henne.
    Även om det nästan är tabu att säga så.
  • Prisssan
    JennyL29 skrev 2009-09-30 13:29:45 följande:
    hej hej vet inte hur länge ni har skrivit här inne men frågar om man får vara med?'Har en son på 4 år och vi förösker med syskon nu sån tid det ska ta?????!!!! Mvh desperata mamman
    Hej, missade dig. Vi har vissa av oss skrivit rätt länge med varann. Känns så iaf
    Men välkommen, hur länge har ni försökt? Gjort utredning? Hur lång tid tog er son?

Ta nu inte illa upp över min frågvishet.

Mammiz: Hur är det med dig, inte sett dig på ett tag. Hoppas familjen mår bra.
  • Prisssan

Hm..förlåt.. vi i denna tråden har verkligen svårt att få barn. Vi har försökt i flera år och under ett år, innan man har rätt att komma på utredning så har man ju inte svårt att bli gravid.
    Ehm.. du tar inte illa upp om jag frågar varför du inte kikar runt i planerar barn forumet? Var glad över att du inte platsar i svårt att bli gravid forumet
    Jag vet att sex månader känns länge när man är där, men man märker- efter det gått flera år, att det inte var så svårt som man trodde då.

Jag har försökt i fem år nu med syskon, har en 8-årig dotter,.

• Prisssan

Usch nu dödade jag min egen tråd..igen. Inte min dag idag.

• Prisssan

Mammiz: Nu förstår jag inte dig riktigt, vill du flytta in i planerar barn? Då kommer vi ju ha tusen som försökt ett par månader.

Nä, jag stannar i svårt att bli gravid forumet och dessutom så skriver jag ju i ts lite om hur bitchig jag kan vara mot de som vill vara med här men inte har svårt att bli gravida.
    Jag nekar ingen utan jag föreslår att kanske vissa passar bättre i planerar barn forumet. Sen förstår jag inte alla som inte ens får börja utredning som hänger i svårt att bli gravid forumet... vill de ha svårt att bli gravida?
    Tog mig 2,5 år innan jag vågade mig in här

Jag mår inte bra, jag retar gallfeber på de flesta i alla trådar jag svarat i idag så det är nog ingen mening att ens försöka vara trevlig

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-30 16:08:01 följande:
    tror mammzi är ironisk *kram mammzi. Jag minns att jag kom in i denna tråd för ca 4-5 månader sedan efter vårt 5 minus tror jag det var.
     Då insåg jag snabbt faktiskt att jag inte passade här än, nu känner jag lite konstig känsla inom mig OM jag + på söndag...min första behandling i denna tråd o jag +...ev..ska jag vara den där irriterade "gräddfilaren" .... hum..ja..så kan det kanske bli..jag hoppas det för en gång skull men det känns lite konstigt o dumt faktiskt. Kram
    Åh

Men åh (igen) hur kan du tror att vi skulle bli något annat än glad för din skull? Efter hur du kämpat! För min del får ni alla gärna stanna i tråden med mig även om ni plussat. Jag gillar er nu ju
    Och även innan så platsade du här, fast jag förstår att du inte tyckte det då.
Svar på tråden Syskonlängtan 4