Syskonlängtan 4
*Trött*
Pratade precis med ssk på gyn och jag blev sjuksriven idag och imorgon, ledig sen till må så det var inga problem.
Läkaren sa att jag kan ha vätska kvar i livmodern som gör huggen så att säga.
Pratat med chefen och det var helt ok, får papprena till henne på fredag.
Hm..förlåt.. vi i denna tråden har verkligen svårt att få barn. Vi har försökt i flera år och under ett år, innan man har rätt att komma på utredning så har man ju inte svårt att bli gravid.
Ehm.. du tar inte illa upp om jag frågar varför du inte kikar runt i planerar barn forumet? Var glad över att du inte platsar i svårt att bli gravid forumet
Jag vet att sex månader känns länge när man är där, men man märker- efter det gått flera år, att det inte var så svårt som man trodde då.
Jag har försökt i fem år nu med syskon, har en 8-årig dotter,.
Usch nu dödade jag min egen tråd..igen. Inte min dag idag.
Mammiz: Nu förstår jag inte dig riktigt, vill du flytta in i planerar barn? Då kommer vi ju ha tusen som försökt ett par månader.
Nä, jag stannar i svårt att bli gravid forumet och dessutom så skriver jag ju i ts lite om hur bitchig jag kan vara mot de som vill vara med här men inte har svårt att bli gravida.
Jag nekar ingen utan jag föreslår att kanske vissa passar bättre i planerar barn forumet. Sen förstår jag inte alla som inte ens får börja utredning som hänger i svårt att bli gravid forumet... vill de ha svårt att bli gravida?
Tog mig 2,5 år innan jag vågade mig in här
Jag mår inte bra, jag retar gallfeber på de flesta i alla trådar jag svarat i idag så det är nog ingen mening att ens försöka vara trevlig ![]()