Syskonlängtan 4
Jeskan, nej!
Varför går allt bara snett nedåt för oss
Så jäkla otroligt, vi har verkligen hittat varann här...
*Frustrerad*
Jeskan, nej!
Varför går allt bara snett nedåt för oss
Så jäkla otroligt, vi har verkligen hittat varann här...
*Frustrerad*
Åh..berättade jag vad som hände C i fredags? Det har iaf inte gått över, blixthuvudvärk, kaskadkräk, domningar i kroppen, yrsel mm
Ikväll har vi varit på akuten, fick tillslut ta mig hem och hämta R från svärmor och C är kvar där. Han vet inte om de vill släppa hem honom men han envisas.
Han har fått värktabletter och sitter i ett övervakningsrum för att de ska se hur han reagerar på dem och om han sticker hem så ska han in och röntga huvudet imorgon
Vad fan är detta???
Trollis: Tack...känns väldigt konstigt att det kan vara något dåligt med någon man älskar.
Lycka till med äl nu och vad skönt att det är fritt fram
Återkommer senare med mer info.
Hej... har precis kommit hem men har lämnat min älskade på sjukhuset. Lång väntan där, sen imorse, massa prover- ryggmärgsprov (2) ul på nacken ochkärlrötgen.
De miss tänker tydligen små blodproppar och han fick någon sort blodförtunnande.'
Han ska magnetröntgas imorgon och jag vet inte mer än så ![]()
Mammiz: Jag äter nu
Såklart har ingen pratat med mig, knappt med honom ens ![]()
Morron..
Mammiz: Jag gör ju alltid magnetröntgen för att kolla min ep osv så jag har berättat för honom.
Sitter och försöker vakna, ska lämna gummis och sen in till C.
Hej... jag är här nu en stund. C skulle in till malmö på magnetröntgen och jag sprang för att hämta gummis, tog ut henne ur klassen och hann ändå inte till honom
Ville bara ha en puss... inga provsvar har visat på någontning, jag satt där hela fm helt frustrerad.
Sen gick jag bara för att köpa hem lite saker och hämta R och naturligtvis ska han helt plötsligt till malmö!
Till råga på allt så är jag fruktansvärt hård i magen sen fre och jag gick till apoteket och det kan tydligen bero på pergo.
Köpte micolax men jag har spruckit så mkt och fått hemoroid så jag kunde knappt ta den
'
Mr Murphy måste älska mig och min familj ![]()
Hemma igen, C var helt slut efter MR. Yr och huvudet nästan sprängdes på honom och svetten bara rann.
När jag gick för att köpa kaffe så hade han tydligen bäddat ner sig i sängen för att sova, så det var bara att ställa kaffekopparna på bordet och säga hejdå
Så nu sitter jag här jätteledsen, jag förstår att han inte orkar med oss men jag vill bara vara där.
När vi kom hem så höll jag på att svimma för jag var så hungrig, då sprang vi till McD och köpte en happy meal till gummis och en kycklingburgare, en big mac plus meny till mig och två påsar med lökringar.'
Bra mat när man redan är hård i magen, eller?