• pinguuu

Språkstörningstråden fortsätter

Språkstörningstråden fortsätter

Vi som har barn med språkstörning. Språkstörning - Tråden fortstätter
    Tråden fortsätter att fortsätta här!!

Tycker det är kul och vi blir fler och fler och vi har en gemensam nämnare och det är språksvårigheter eller språkstörningar hos våra barn!!

Vi har ju blivit några stycken och jag tycker det är så roligt att vi har lyckats ha denna tråden igång.

Hoppas nu vi kan fortsätta vara lika "flitiga" med denna.
    Jag tycker att det känns skönt att kunna "samtala" med någon som förstår.... Byta erfarenheter, dataprogrtam...
    Hur gjorde du/Hur har du/ni gått tillväga....

Jag heter Kicki. Jag har 3 barn. Min minsta lilla kille har atypisk autism samt en grav språkstörning.
    Har känt mig mycket ensam om mina problem kring min sons språkutveckling men har tack vare tråden hittat likasinnade föräldrar.

Hör av Er!!

Vi har mycket av erfarenheter allihop och vi har säkert mycket att kunna delge varandra.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-30 20:34
    Naturligtvis håller vi kvar tråden här på FAMILJELIV men har även öppnat en tråd på Facebook.
    www.facebook.com/home.php&ref=nf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-30 20:35
    Språkstörnings tråden
  • Svar på tråden Språkstörningstråden fortsätter
  • Mirakel händer

Det blir ingen skola för Kim idag. Han vaknade med 38,3 i temp och igår började han hosta. Han som har längtat att få gå tillbaka till skolan efter 1 veckas semester. Så nu missar han även skolresan imorgon som går till Tom Tits. Han var vaken i 10 minuter nu på morgonen nu sover han igen.

• pinguuu

Kims mamma

Hoppas verkligen att han kryar på sig.
    Usch - det är min stora skräck att min kille åker på denna hemska influensa. Ofta märker man ju inte på honom att "något är fel". Han kan ju vara som "vanligt" trots att han har 40 grader i feber.

• Mirakel händer
    pinguuu skrev 2009-08-31 08:04:02 följande:
    Kims mamma Hoppas verkligen att han kryar på sig. Usch - det är min stora skräck att min kille åker på denna hemska influensa. Ofta märker man ju inte på honom att "något är fel". Han kan ju vara som "vanligt" trots att han har 40 grader i feber.
    Det är min med... Kims symtom sämmer in på influensan... väntar på att VC ska ringa vid 9.15.
    Elli47 skrev 2009-08-31 08:08:57 följande:
    Kims mamma Vad trist, hoppas han blir kry snabbt igen!
    Hoppas på det med.
  • Vickan

Hänger kvar här då jag inte gillar facebook så himla mycket.. joinar nog tråden där men kommer inte vara så aktiv

Svar på tråden Språkstörningstråden fortsätter