• Anonym

vad skickas rekommenderat?

Jag undrar vad som skickas rekommenderat.
    Jag har fått en avi som jag inte kan hämta ut förrän tidigast i morgon bitti.
    Vad jag vet så har jag inte skickat efter något.

Känner mig ganska orolig. Misstänker att det antingen är något riktigt kul eller något hemskt.

Har aldrig fått något rekommenderat innan. Hjälp mig att komma på vad det kan vara....

• Svar på tråden vad skickas rekommenderat?
  • Anonym

Ett kontrakt? En dyr vara? En delgivning?

• skogstomte

Om du förnyat körkort eller ID-kort brukar de komma rekomenderat. Annars är det någon som vill veta säkert att saken gått fram för vår del har en del paket från USA kommit som rekomenderat, brev från advokater och så när vi förnyat körkorten. En del banker skickar också ut sina koder till kort och internetbank som rekomenderade brev.

• Anonym

Ja jag har som sagt inte beställt något vad jag vet.

Kan inte alls komma på vad det ska vara. Som sagt så hoppas jag bara att det är något trevligt. Och ni säger ju här att det faktiskt kan vara det.
    Jag bara tänker på advokatbrev och stämningsansökningar. Men jag har egentligen inte anledning att misstänka att det skulle vara något sådant.

• Jakopzon

Ja fick ett par byxor ja hade beställt på rek en gång......lite märkligt...

• Anonym (jag)

Jag väntar ett rekomenderat brev från sjukhuset (utskrivna journaler som ska skickas till försäkringsbolaget).
    jag har inte fått ngn avi i brevlådan - visst ska jag få det?

Svar på tråden vad skickas rekommenderat?