• que

Visa mig era Ek kök snälla.

Vi har ett gammalt Ek kök ganska mörka luckor..hela köket ärlite mörkt.. vi har bott här i 1år och de är 3olika gula färger på väggarna ett fult brun prickit golv,brunt kakel, (bra egentligen för smutsen syns aldrig hihi) lister fattas mm nu har vi tänkt att göra en mini renovering som innefattar vi tänkte lägga nytt golv måla /tapetsera och byta kakel och ev bänk skivorna.. beror på om de finns nåt som passar till. just nu är ju bänkskivorna lika som skåpluckorna.

Så nu vill jag gärna se era kök lr får tips på vad som passar mm

tack snälla på förhand

• Svar på tråden Visa mig era Ek kök snälla.
  • que

L i n n

Oh vilket fint kök erat är ljusar i färgen än vårat.. men såg att ni hade nån svart/grå bänkskiva ochde var ju fint.. har tänkt att de kanske inte passar i vårta men de gjorde de i erat iaf
    Vad heter bänkskivan?

• L i n n
    que skrev 2009-08-31 13:25:02 följande:
    L i n nOh vilket fint kök erat är ljusar i färgen än vårat.. men såg att ni hade nån svart/grå bänkskiva ochde var ju fint.. har tänkt att de kanske inte passar i vårta men de gjorde de i erat iaf Vad heter bänkskivan?
    Jag vet faktiskt inte Det satt där när vi flyttade ni, jag hade helst velat ha ett vitt kök
  • Dundermamman

Välkommen in i mitt galleri och kika på vårt kök
    Bilder finns under mappen "köksrenovering"!

Nya kattungeplaner...jag vet vad jag vill...undra om katterna är med på det?
  • Hedi

Jag hade satsat pa ett vitt kök. Jag kan inte se EK det har varit inne sa länge.

• Dundermamman
    Hedi skrev 2009-08-31 16:35:30 följande:
    Jag hade satsat pa ett vitt kök. Jag kan inte se EK det har varit inne sa länge.
    Men nu skulle ju ts inte byta kök utan tapetasera & måla om, lägga nytt golv, nytt kakel och nya bänskivor!
    Nya kattungeplaner...jag vet vad jag vill...undra om katterna är med på det?
  • Hedi
    Dundermamman skrev 2009-08-31 17:01:24 följande:
    Men nu skulle ju ts inte byta kök utan tapetasera & måla om, lägga nytt golv, nytt kakel och nya bänskivor!
    Man kan väl mala luckorna????
  • que

Tack alla för att jag får kika in i era kök

Svar på tråden Visa mig era Ek kök snälla.