• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • littlemisstrouble
    smilez skrev 2009-10-13 22:44:06 följande:
    Då ska dom nog finnas kvar imorron :)
    åh ska du dit imorgon. va avundsjuk jag blir..vill ocksåååååå
    Planering är a och o......
  • smilez

Problemet är att jag borde sova nu.. ska väl upp vid halv fyra för att hämta mannen i småland innan ullared

• littlemisstrouble
    smilez skrev 2009-10-13 22:48:56 följande:
    Problemet är att jag borde sova nu.. ska väl upp vid halv fyra för att hämta mannen i småland innan ullared
    bums i säng så du inte är för trött för att hitta fynden i ulla
    Planering är a och o......
  • smilez

haha. jag ligger redan i sängen, problemet är bärbar dator ^^ men nu får jag nog göra ett allvarligt försök! Sov gott alla!

• Krabbolina
    Bubblan2 skrev 2009-10-13 21:44:17 följande:
    Toppen, tack för hjälpen! Ställer frågan igen, om någon har bilder på fodrade regnset/gallonisset? Priser?
    kolla på krabbolina.bilddagboken.se och så den sjunde oktober, bild nio. (neongult/svart) 249:-
    fleecefodrat.
  • framsteg
    Snuttjulla skrev 2009-10-13 19:54:43 följande:
    nu känner jag mig stressad. När ni säger att ni inte hunnit igenom allt på 5-6 timmar. mitt resesällskap har tänkt sig 2-4 tim. Max. Ändå åker vi jättelångt... *nervös* Det blir mitt debutbesök på ullared, och är jättespänd. Har tjatat och hängt här i tråden i månader. Usch, kommer säkert att bli sjuk lagom till RESAN! Eller så kommer det hela gå till som i mina mardrömmar, jag kommer dit, får stå i kö, är jättekissnödig och världens foglossning, och kan inte annat än att springa till toakön, som också är milslång, och jag missar allt, så jag knappt hunnit handla nåt när det är dags att åka hem. *orolig*
    ...brorsans fd trodde hon skulle vara inne på GeKås 1 timma eller max och absolut 2 timmar första gången hon var där, och hon skulle nog knappt åka dit igen. ...6-7 timmar senare kom de ut... Detta är nog ca 8 år sedan och jag vet att hon idag åker dit själv ännu och är där ett antal timmar
  • Gillan
    sandraLund skrev 2009-10-13 21:17:02 följande:
    Hej!Finns någon sån här liknande på Ullared?jag ska dit och handla lite den 5 November från Västerås, en bussresa som kostar 100 kr tur o retur, lis hörnHylla till badrummetFrån Jotexwww.jotex.se/ListPage/Search.aspx
    Vad är det för bussresa, var/hur hittar man dem??
  • planerat09
    Krabbolina skrev 2009-10-13 11:02:06 följande:
    jag tror du kan se mina bilder på krabbolina.bilddagboken.seoch så datum 7:e oktober. Har inte lagt upp allt eftersom en del jag köpte är julklappar :-P Och så har jag bara lagt upp Lukas saker.
    Jätte fina saker som ni köpt på Gekås. Blev förtjust i alla barbapapa grejer.
    Var dom dyra?

Tack för titten på din sida, jätte fint!
    MVH
    Marie
  • jenniebebisimars

Och snart börjar TV serien Ullared...i november...ska bli JÄTTE kul att se den...de gjorde reklam om den igår på TV

Svar på tråden Gekås vol 12