• Anonym (ass)

har ingen rumpa vad göra?

hejsan.
    nu är det så att jag är en tjej på 22 år som väger:56 och är 168 cm lång och jag undrar vad jag ska göra för att få mer rumpa`?
    när jag sitter ner så får jag ont i rumpan för jag har inget fett* där det är bara ben typ.
    vad ska jag göra?
    mvh//Ass

• Svar på tråden har ingen rumpa vad göra?
  • natalie05

i brasilien så e det vanligaste kosmetiska ingreppet RUMPINPLANTAT! d går att åtgärda alltså om du vill det. ett billigare alternativ, e att acceptera din rumpa som den e!

• Undret Gilan

Rida, långa skogspromenader ej på stigar utan i skog där man måste lyfta på benen ordentligt. Gå i uppförsbackar, små klättra i berg.

~~¤*Förlovad*¤~~
  • Anonym (ass)

haha jag vill gå upp i vikt.
    jag är ingen ute människa och gillar inte hästar...

• Undret Gilan
    Anonym (ass) skrev 2009-08-31 17:05:08 följande:
    haha jag vill gå upp i vikt.jag är ingen ute människa och gillar inte hästar...
    Okej trodde du ville få mer rumpmuskler:P
    ÄT mer?
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • Anonym (ass)

jag kan inte äta mer då jag vill gå ner :P

• Mollzor

Okej, förvirrad. Vill du upp i vikt eller ner?

Jag är också 22, 167cm och väger 60kg, och jag har en väldigt snygg rumpa. Vet inte om det är de där kilona som gör det dock.

Men går du ner i vikt kommer du garanterat inte få mer rumpa, snarare mindre.

• Anonym (tvåbarnsmamma)

jag har ingen rumpa alls.. men om du vill gå ner i vikt så blir den ännu mindre..
    jag väger 45 och e 157lång och jag vill gå upp något kg men kan inte, men lägger jag på mig något kg så får jag en rumpa:)

• Frontline

Anonym (ass) skrev 2009-08-31 17:05:08 följande:

haha jag vill gå upp i vikt. jag är ingen ute människa och gillar inte hästar...
    Anonym (ass) skrev 2009-09-01 09:36:47 följande:
    jag kan inte äta mer då jag vill gå ner :P
    Hur ska du ha det, vill du gå upp i vikt eller vill du inte....
  • Anonym

Styrketräna. Du kan inte punktbränna fett men du kan punktträna olika kroppsdelar. Knäböj och utfall med vikter. Hört talas om övningen "kissande hunden" ? Googla på det annars så hittar du den övningen. Du kan göra det hemma! Skaffa vikter för fötterna och hantlar och kör "hunden" och utfall och knäböj med vikterna. Kör det hemma om du inte vill träna på gym. Och träna magen för att få mer midja så ser höfterna och rumpan "större" ut. Träna axlar och armar också så er du mer "timglasformad" ut.

• Anonym

Träna magen med övningen "plankan" och "plankan på sidan". Googla på övningarna om du inte känner till dom. Ger finfin midja och ger resultat snabbt. Men du måste träna kondition och bränna fett också. Det kommer du inte undan om du vill forma kroppen. Springa, cykla, promenera etc. Skaffa en crosstrainer eller motionscykel att träna på hemma om du inte kan tänka dig att träna på gym. Kanske Friskis och Svettis? Nåt pass kanske passar för dig?

• Anonym (ass)
    Frontline skrev 2009-09-01 13:43:14 följande:
    Anonym (ass) skrev 2009-08-31 17:05:08 följande: Hur ska du ha det, vill du gå upp i vikt eller vill du inte....
    haha jag vill gå upp på rumpan inte kroppen :P
  • Anonym (ass)
    Anonym skrev 2009-09-01 13:52:54 följande:
    Träna magen med övningen "plankan" och "plankan på sidan". Googla på övningarna om du inte känner till dom. Ger finfin midja och ger resultat snabbt. Men du måste träna kondition och bränna fett också. Det kommer du inte undan om du vill forma kroppen. Springa, cykla, promenera etc. Skaffa en crosstrainer eller motionscykel att träna på hemma om du inte kan tänka dig att träna på gym. Kanske Friskis och Svettis? Nåt pass kanske passar för dig?
    haha ne jag vill nte träna gorde det förut och gick ner till 47 kg det är för lite...
  • Clobberella

Anonym (ass) skrev 2009-09-02 09:54:08 följande:

haha ne jag vill nte träna gorde det förut och gick ner till 47 kg det är för lite...
    Man kan äta samtidigt vet du
  • 010306

Jag har också liten rumpa men kör på metoden att träna midjan så att den ser mer markerad ut & tycker att det hjälper. Pilatesen har tränat sidmusklerna bra på den & tycker jag ser mer jämnt formad ut nu även om rumpan är en strl 34 & resten 36/38 *ss*.

• Undret Gilan
    Anonym (ass) skrev 2009-09-02 09:54:08 följande:
    Då måste du tränat mest kondition tränar du styrka går du upp för muskler väger dubbelt så mycket som fett. Dock sysslar du med jogging,simning spinning osv som är förbrännande och konditionshöjande så går du ner.
    Av ren styrketräning går ma upp.
    ~~¤*Förlovad*¤~~
Svar på tråden har ingen rumpa vad göra?