Inlägg från: Casper2010 |Visa alla inlägg
  • Casper2010

Rätt till fritid?

har precis samma bekymmer här hemma. Kommer hem från jobb. lagom mör i kroppen. bombad med info.så har de varit o så har de inte varit. "NU är han ditt ansvar.jag e skitttrött" säger hon alltid.

Brukar alltid kontra o fråga varför dom inte varit ute o lekt. "här e ju inte så mycket o göra och jag orkar inte flänga rundor hela dagarna o passa.

Sen har man ju ett annat bekymmer hos oss. Där får inte jag vara själv eller åka 20 min bil bort t Caspers farmor och farfar. du vet inte hur man klarar av barnpassningen frå man till svar. Där slår hon ner manligheten i skorna o självkänsla o fan o hans moster. Man må vara snäll men det tar äckligt hårt.

vad kan man göra åt detta mån tro? 

en fråga bland alla svar t trådskaparen men vi verkar typ ha samma bekymmer:/ 

• Casper2010

hon fick mina dagar utom dom 60 som ÄR mina. så det kan ju vara mitt fel lite iallafall men..

hon fick en svår depression efter förlossningen och mår fortfarande idag dåligt lite då och då.  Men säger till henne mer och mer att jag ska köra dit med honom men då kommer det alltid svaret att han ska sova eller han ska äta snart. Jag kan göra allt med honom. Han Älskar att leka med mig. jag är buspappan som alltid har nått för mig=)

Så barnets o mitt förhållande är kanon. men det knakar ju i andra pågrund av tron som är obefintlig. Hade han själv igårkväll och vi bada o lekte sen natta vi oss. allt går hur bra som helst..

Så navelsträngen måste kapas enligt mig. 

Svar på tråden Rätt till fritid?