• Ruso

Me&i tråden nummer 12

Startar nu en ny me&åd eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

www.meandi.se

För att förtydliga reglerna från familjeliv:

"Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46871256.html

Hemligaplagg tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46259597.html

Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

Vad har ni köpt-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46415626.html

Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.eco...

Slut-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46604985.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 19:45
    Schenker paketsök - tråd som förhoppningsvis fungerar :
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main&data.language.id=1
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 12
  • Ruso
    {#lang_emotions_flower} Välkommen till nya snacktråden!! {#lang_emotions_smile}
  • Ruso

Hm... jag kopierade schenker länken rakt av...det kan man tydligen inte då inte hela tråden står..., så den får man göra om varje gång... lägger in den rätta strax!

• Ruso
    zagolik skrev 2009-09-01 21:08:08 följande:
    Även om det är moln på nattplagg så kommer jag inte köpa det...vill ha det på klänning till min kommande bebis eller på tröja till min son. Ja,ja...får se vad som dyker upp...Nyfiken man är!
    Det där har vi ju pratat om, och bilden har ju redan varit på nätet...det kommer klänning (vet dock är hur långt ner den går) och så kommer en tröja eller jacka eller något med mudd i alla fall... men moln givetvis. Men det kanske blir längre fram då...
  • Ruso
    zagolik skrev 2009-09-01 21:13:05 följande:
    Jag känner det är alldeles för dyrt att köpa pyamas från me&i...moln eller inte...
    Tja.... har de gamla kaninerna och sköldis från förra hösten - och barnen ääääälskar dessa!!! De första köpte jag billigt genom julkalendern det året, och de sista köpte jag i julklapp från svärmor till barnen (det blev ju ännu billigare). Det jag kan säga är att de fortfarande är så fina trots all användning!
  • Ruso
    zagolik skrev 2009-09-02 08:41:23 följande:
    Men ursäkta då!
    Men...det var inget illa menat alltså
    Ser nu att min inlägg nog kunde tolkas lite annorlunda än det jag menade...

Alltså, du behöver inte be om ursäkt, jag försökte bara bekräfta att det KOMMER klänningar med moln och antingen tröja eller jacka (man såg att det var mudd). Menade på att iom att vi pratade om det här inne och många såg bilden så måste det vara OK att säga det liksom!

Så, kommer det inte nu i september så får man ha lite extra tålamod och vänta till oktober!!  Själv är jag fortfarande sålt på moln...så det lär väl bli två klänningar här och något till lilleman...

Ursäkta igen att jag verkade lite sur i mitt inlägg...
  • Ruso

Har ni tänkt på att den bruna färgen i mamma-medaljongen och barn-medaljongen inte är lika? Mamma- medaljongen är mer brun-brun, medans barn har en lite otydlig brun färg...lite åt...vad skall man säga kahi-hållet? Är det bara hos mig, eller är det så?

• Ruso

Vad kostar nu hemliga plaggen...har glömt och orkar inte leta bakåt

• Ruso
    Småtokig skrev 2009-09-03 11:33:34 följande:
    120 kr för 1 plagg
    Men var det inte billigare om man ville beställa flera?
Svar på tråden Me&i tråden nummer 12