• drift

Sex med underkläderna på

Någon mer här som föredrar att tjejen har underkläderna kvar på sig under sexet? Min tjej har alltid BH:n kvar på sig och oftast även trosorna. Det bästa är när jag får komma över bh:n och tuttarna.

Jag har nog någon slags underklädesfetisch :) Jag tycker att nakna kroppar är avtändande.

• Svar på tråden Sex med underkläderna på
  • drift
    Anonym skrev 2009-09-01 15:23:49 följande:
    Vad har du på dig då?
    Ingenting, det är ju inte mig själv jag kollar på.
  • linjes

Nja det beror på om vi/han har köpt något speciellt plagg han tänder på tex stay ups eller nån body eller klänning då brukar det få sitta kvar

Men inte vanlig bh och trosor det åker av,mina tuttar vill vara med och leka

• drift
    linjes skrev 2009-09-01 15:27:34 följande:
    Nja det beror på om vi/han har köpt något speciellt plagg han tänder på tex stay ups eller nån body eller klänning då brukar det få sitta kvarMen inte vanlig bh och trosor det åker av,mina tuttar vill vara med och leka
    Ja men självklart är tuttarna med på leken :) Bara att fälla undan bh:n lite under tiden man myser med dom ju. Men jag lägger ganska mycket pengar varje månad på nya underkläder till henne så det är nästan ny uppsättning varje gång vi ligger hehe
  • Anonym (Kille)

Gärna BH på men brösten fria och tjejen är korthårig så Bh´n är bra att hålla i när hon får bakifrån ;)

Svar på tråden Sex med underkläderna på