• Yori

Svårt att få till syskon andra tråden

Hoppaspåfler skrev 2012-04-17 07:05:22 följande:
    Ja kanske ärdetta en tråd för mig... har försökt i måånga år att få till syskon men det vill sig inte. Det är bara 5 gr på 7 år jag lyckats bli gravid och sitter just nu o tar mig igenom det 5:e missfallet. Skall ringa sjukhuset idag för att höra vad de säger. Kan det vara pga av hormoner de inte stannar kvar tro
    äntligen någon som kanske förstår. hade 5e MFet i påskas..
    Jag ler fast jag går söder - men jag har hittat dig som är i samma sits som mig..  :)
  • Yori
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-23 08:41:16 följande:
    Vi har sökt privat nu och fick tid redan i slutet på Maj. Det värsta är att även om det var ett tidigt mf så känner jag mig fortfarande gravid, molvärk i magen, ont i brösten o gråter för allt men det kan inte vara kvar för jag gjorde ett test  3 dgr efter jag började blöda och det var negativt, Har precis fått reda på att min vän väntar barn igen, nr 8.. hon hade "mens" i 8 dgr så hon missade att hon vart gravid så det upptäcktes när hon skulle göra NUPP test att hon vart 1 månad längre gången än hon trodde..
    Jag vet. det är nog det värsta med själva missfallet... det eller att jag skulle vart i typ samma vecka som 3 jag känner.. Kompisen har en son på precis 1 år. vår skulle vart 3 veckor yngre. Syrran skall ha i början av september, jag skulle ha fått i mitten på augusti. min bästa kompis skall ha i oktober, jag skulle ha fått i november... DET är jobbigast :( (Nu känns det som jag inte bekräftar din sorg och din smärta, förlåt mig för det. Jag gör det, även om jag inte får ned det på "papper". Men för mig är nog kompisarnas barn och graviditeter jobbigast)
    Ja jösses.. tänk om man kunde vara så fertil..... ;) hehe.. skämt åsido.. När fan skall det bli din och min tur?
Svar på tråden Svårt att få till syskon andra tråden