• Peand

cambridge-metoden

Tycker att du gör helt rätt som åker på informations mötet.

Somjag har skrivit i andra Cambridgetrådar så är det ju väldig olika beroende från person till person hur man mår och hur det fungerar.
    För MIG passar cambridge perfekt, är inne på min andra period med CK och jag har hittills inte haft några problem.

Men precis som alla andra dieter, mirakelkurer, viktväktarna m.m. så mår vissa bra av det och andra inte.
    Jag ser CK som en rejäl start och kick att komma igång på rätt spår, ingen långsiktig lösning på problemet. I det långa loppet är det ju bara en balans mellan rätt kost och motion som gäller, men ibland kan det vara trögstartat och då behöver man hjälp. DÅ passar CK bra för mig.

Jag har nu gått på ren kur i snart 9 veckor och tappat runt 25 kg, men då har jag mycekt att ta av också.....Tänkt att köra några veckor till så jag känner att jag är på så god väg att jag absolut inte vill eller kan falla tillbaka.

Väljer du att börja eller har mer funderingar så finns jag och många mer med mig i den andra tråden som du fick länkt till ovan.

Skriv gärna och berätta vad konsulenten sa ang de fakta om problemen som vissa andra har drabbats av. Kan vara roligt att höra....

Lycka till hur du än gör!

Svar på tråden cambridge-metoden