Bubblare skrev 2009-09-03 01:31:50 följande:
Happies, jättetråkigt att det inte gick vägen. Du lyckades ju faktiskt få fram hela 3 st blåsor som växte sig till rätt storlek. Så din äggreserv verkar det inte vara något fel på. Sedan så är det ju inte lätt, det gäller ju att man ska få ett sådant där toppägg och mannens simmare de bästa. Använde de ICSI om jag får fråga? Klart att du ska hoppas, sluta inte med det! KRAMÄnnumera: Nej vännen! Inte vad jag ville höra, trodde att nu kommer det allt gå vägen! Nu får läkarna ta en närmare titt, och se till att du förblir "lätt att bli gravid" och inte mer. Mycket stämmer hos er men något får kroppen att säga nej. Hur många ivf har du gjort? Läste om tidigare mf. men antar att dessa är 3 spontana graviditeter....Din kropp kanske behöver få det bästa utvalda ägget tillbaka? hur har slemhinnan sett ut? Många frågetecken. Kramiis, berätta hur det går är själv snart där... CarolineS, hoppas nu att det blir ET och vi får goda nyheter i tråden. Men även de mindre bra ska självklart ventileras!Vinteräpple: vad roligt att ni får fler försök, blir mer aku nu va? Själv har jag lite news! Jag fick en återbudstid idag på KS, träffa läkare och barnmorska! Tiden har kortats markant på KS pga förändringen till att fler måste skaffa egna donatorer. Allt känns bra. Jag har hopp! Chanserna var 30-40 % tyckte jag lät riktigt bra...Så nu ska jag först vid nästa mens göra en koll av livmodern, the usual katet-röntgen, tack och lov utan bubblan som blåses upp.. Sen andra menscykeln är det testomgång...har inte läst allt material än...så om 2-3 mån kan det vara min lyckodag. :)
Va glad jag blir bubblare! Äntligen är det er tur snart! 30-40% låter ju jätte bra!!!