Varning Britax Vigour!
Usch vad arg jag blir! Vi köpte en Britax Vigour i januari som vi inte började använda förens i april då sonen föddes.
Idag var jag o bytte chassit för att den spruckit på två sidor strax nedan för där man fäller ihop den så att skruvarna var på väg ut de var nästan helt av.
Fick ett sprillans nytt chassi 09 chassi o nu när jag kommer hem så är där en lite lite större spricka o två små o en tär en början till en stor spricka.
När man fäller ihop den blir det någon sorts belastning som gör detta VERKAR DET SOM.
Någon mer som råkat ut för detta? annars en varning till er. Jag ringde men han som var föreståndare i affären hade gått för dagen, som hjälpte mig idag. Men jag vill ha en helt ny vagn i ett annat märke, är det ok att kräva det?
vilket märke hade ni valt om ni fick komma med en likvärdigt ex. har ngn en brio sing eller brio joy vad tycker ni om dem? ngt problem med dem?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 07:35
Här kommer bilden som visar var någonstans det har spruckit första gången på första chassit såg vi det efter mindre en 2 månaders användning men då var det inte så farligt igår när jag bytte höll ena skruven på att åka ut.
Det nya chassit börja visa tärningar och små sprickor efter bara några timmar.
www.familjeliv.se/hem/glamrockare/gallery/phpsntj9q.jpg
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 14:06
Jag fick ett nytt chassi igen men nu när jag kommit hem börjar det igen, där är 2 små tärningar början till sprickor alltså eller slitskador o en liten liten spricka.