Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maggan75
    Lilaa skrev 2009-09-02 19:19:39 följande:
    så bra med en ny tråd, har ni sett rabatten på 25 % på ett barnplagg?
    Nä har det kommit en nu??
  • maggan75

Nu finns även länk till bildtråden i TS, gjorde en anna först men stavningen blev knasig så jag har bett dem ta bort den

• maggan75
    Ruso skrev 2009-09-02 23:20:09 följande:
    Klart vi satsar på denna tråden!!Jag fick en förfrågan om jag gjort ny tråd eftersom det var jag som gjorde den förra. Jag kollade runt lite (troligen lite _för_ lite) och hittade ingen så då gjorde jag en... men se där - Maggan hade hunnit med ett par timmar innan - perfekt!Då glömmer vi min tråd och kör på här!!
    tänkte att du hade fullt upp med att shoppa meandi

Skoja bara hittade ingen så jag tänkte jag fixar lite  när jag hade tid för engångsskull
  • maggan75

Jag vill oxå ha kupong men jag vill ju ha 25% på ett helt köp ju fick det vid den här tiden förra året för jag passade på att  köpa vinter kläder till barnen då ju men det är klart facebook koden finns ju ...* rusar till webbshoppen *

• maggan75
    Tindrisen03 skrev 2009-09-16 15:23:12 följande:
    30% kupongerna kanske kommer på mail el sms också om man vågar använda dem flera ggr
    Ja det är klart
  • maggan75
    Madge skrev 2009-09-18 09:09:10 följande:
    Lite ot, men ni som bor i Jönköpingsområdet har väl sett att det är 25% på allt man handlar på KappAhl på A6 torsdag till söndag?
    Japp....ska dit idag och kika
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-09-25 16:13:50 följande:
    Men varför får de aldrig in mer velour på nätet Vill så gärna ha ett par svarta till, och ett par lila.
    hojta på mig då så fixar jag om det finns
  • maggan75

shoppade jeans till halva priset på lindex idag  3 par  för 324 kr   helt ok tycker jag

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9