För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
Tack Maggan! (och Ruso)
Tack Maggan! (och Ruso)
Är de rejäla vinterskor? Passar de en tvååring?
Men jag tycker de ser korta ut, det blir inte snö i dem då? :)
Nu beställde jag en Kavat Defender! Sonen har 13,7 på fotlängd, jag tog stl 24 vars innermått är 162mm, tror ni det blir alldeles för stort? Han låg precis i mitten om man tittade i tabellen för stl 23 så jag tänkte att om han ska ha en raggsocka eller så, så kanske den blir för liten...
Buttelina: Ja det är sant! Tänkte bara om han glider i nedförsbacke och de åker upp, men då spelar nog inte höjden ngn roll ändå ;)
Men ååååh. Jag kanske skulle ha tagit stl 23 då...han har 13,7 på fot och innermått på 24 (som jag beställde) är 16,2 och på 23 är det 15,5. Men jag tänkte att en raggsocka kanske blir för trång i 23:an. Om det bör vara max 2 cm så blir stl 24 2,5 cm. Å andra sidan ska han ju inte ha det riktigt riktigt än heller...bah jag får ångest av skoköp! Det värsta jag vet!
Tur att det finns en sådan klok tjej som du härinne! Helt sant det du säger. Jag tror jag kommer bli jättenöjd med skon. Jag blir så nojig bara för att jag inte själv kan testa den! Vill ju inte att han ska gå omkring och frysa. Nu blir jag nojig att han ska gå i förstora skor och inte kunna röra sig. haha Å andra sidan kanske han inte springer så snabbt iväg i dem då ;)
Lindex verkar inte tycka att jag handlat tillräckligt det senaste, jag har minsann inte fått något sms! ;>
Ja, sula ja! Tur att jag har andra här som tänker då jag inte gör det själv ibland. Det kan han ju faktiskt ha om skorna är för stora i början. Sedan får han träna sina benmuskler lite
Helst ska den ju räcka i alla fall i sju månader (till april), så det borde ju funka att ha en sula i den första tiden...bara den inte blir för tung? Å andra sidan är han duktig på att gå. Gaaah vilken ångest jag får! :>