Jo, lite klumpiga ser de ju ut. Men min dotter provgick sina härinne ett tag igår, och det gick alldeles utmärkt att springa i dom också! För en ännu mindre som just börjat gå är det säkert sämre, men då är det nog iofs tungt och klumpigt med de flesta vinterskor skulle jag tro!
vet inte vad jag ska ha för skor till dottern i vinter
Hur gammal är din dotter? Förra året köpte jag pax vinterstövlar som var helt vattentäta. Dessa var jättelätta och lillkillen gick jättebra i dem. Jag valde dem eftersom det var hans första vinter att knata runt i. Är du osäker så känn lite på skorna i affären, de som t.ex. ellos har brukar väl finnas i affärerna också.
Kolla pax vinterskor, de jag köpte var jättebra. Jag stod och valde mellan två, den jag köpte var lättare. :) Kavats skor, kollade t.ex. sandaler i somras, tycker jag verkar så tunga.
Jag köpte dem på Wedins, men de finns väl inte kvar överallt längre. Annars brukar Coop ha både kavat och pax! Hittar du något par där du gillar kanske Ellos har samma, då kan du handla med rabatt
Ganska små tycker jag. I alla fall om man vill ha dem lite pösiga och det tycker jag är snyggast eftersom det är mudd nedtill. Tog 104 till min tjej som har 92 på Nova Star jeans ex (hon blir 3 om en månad och är ca 93 cm lång)
tror du 92 räcker till min dotter som är 76cm lång?