Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Har era barn regnvantar typ http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3828398? Jag fnular på om det verkligen behövs{#lang_emotions_undecided}. Lindex regnvantar är slut i rätt storlek. PoP finns det på i rätt storlek men nästan 200 för ett par vantar tycker jag är lite saftigt särkilt om de inte behövs.

• Ms Kanga
    Hallontårta skrev 2009-09-05 09:47:06 följande:
    Fnular!! Det var lääängesedan jag hörde det uttrycket senast Ms Ms Kanga skrev 2009-09-05 08:29:16 följande:
    det är vad jag gör i allafall funderar undrar filurar fnular
    mortillsju skrev 2009-09-05 08:35:15 följande:
    Jag har faktikt aldrig använt det. Utan vi har stickade vantar och sen vattentäta vintervantar. Det har räckt för oss.
    Jag tror jag kör på samma linje stickade vantar och rejäla vintervantar
  • Ms Kanga
    maadicken skrev 2009-09-06 10:11:16 följande:
    hmmm... vad skulle ni ha tagit för storlek på kavats defender? sonens fot är ca 143 mm, precis som den var innan sommaren. ska jag välja den som är 162mm eller den som är 169 mm. fy så svårt! tänk om fötterna sätter igång och växer nu under hösten... han ska ju ändå kunna ha dom ända till typ april.
    Jag skulle ta den mindre storleken - det är ju ändå nästan 2 cm tillgodo - jag tror den som är större blir för stor för din son
  • Ms Kanga
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:40:33 följande:
    Haha oj, ja. Jag var så upprörd att jag missade att skriva det ;> Nu kan jag ju inte använda 50%-aren igen heller =(
    Det finns två Ellos koder som varit nu 201301 (som precis gått ut) om du beställde på den kan du pröva 208106 (tom 24/9) dessutom finns en 40% 200401 och det är ju inte så dåligt det heller
  • Ms Kanga
    pelagonia skrev 2009-11-04 07:30:36 följande:
    Tips på kläder till tv¨pojkar, en 7 månaders och en 3 åring. Vill ev ha samma kläder.Detta gäller till fotografering
    Jag kommer inte på nåt bra från Lindex till både en 3-åring och en 7 månaders däremot gör Villervalla fina kläder som har en underbar kvalitet  som gör sig bra på bild som både passar småttisar och lite större killar - kika lite i Villervalla bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46896106-2.html - på nätet kan du bara handla hos www.villervalla.se där hittar du även återförsäljare som har fysiska butiker.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9