Inlägg från: Line80 |Visa alla inlägg
  • Line80

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

sarismaris skrev 2009-09-03 19:31:07 följande:
    Idag var det rena julafton att komma hem från jobbet! Snälla Postis hade kört ända upp på gården och lagt tre paket framför dörren! Ett från Villervalla och två från Ellos. I Ellos-paketen fanns vinterkängorna jag fyndade med varsin 50%-rabatt. Ett par Kavat Defender till lilltösen och ett par Pippi-kängor till den stora. Båda va fina och verkar passa (nu iaf..) Med frakt på båda paketen gick det på ca 640 kr för båda paren. (Ord pris UTAN frakt ca 1100 kr) En bra deal tycker jag!
    är det pippi stövlarna med en pälskant? de har jag tänkt beställa men jag förstår mej inte på hur Ellos tänker när de har ett skomått som gäller för alla skor.. det är ju så himla olika från modelle till modell..
  • Line80

ni som beställt pippi skoterkängor, vilka strl tog ni å hur stora fötter har barnet?
    jag försökte nämligen få mått på dem genom att ringa ellos kundtjänst men det kunde de inte stå till tjänst med utan hänvisade till den allmäna måttangivelsen på nätet.. suck!

• Line80
    Lilaa skrev 2009-09-04 12:50:20 följande:
    varför inte? det har jag fått på Lindex, kapphal och hm?
    byta borde du få göra men inte få pengar tillbaka.
  • Line80
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:02:09 följande:
    Med risk för att verka lite väl girig... men jag lyckas inte lägga in alla fyra rabattkoderna. Jag har en bh, ett damplagg och ett barnplagg i korgen. Lyckas få alla tre 30 % att funka, men sen inte facebook-koden... Funkar det för er?
    nej jag testade samma sak men det är inte avdraget men koden står iaf med..
  • Line80

aargh, får det inte att funka med facebook rabatten trots att jag la in den först.. den drog av summan då men efter att jag lagt in alla andra koder så försvann den!

• Line80
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:33:17 följande:
    Har du först loggat in och sedan lagt om koderna. Först facebook och sen dom andra? Kanske gör mina strumpor nåt som nån nämnde tidigare? Dvs. att det spelar roll om man har "nåt mer"?
    nä hur jag än gör funkar det inte! jag har 4 plagg i korgen dessutom om nu det skulle spela nån roll å ingen rea..
  • Line80

muminpyjamasarna är för jäkla fina, kupong vore ju inte helt fel nu alltså!!

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Line80
    maadicken skrev 2009-10-03 20:40:42 följande:
    vet någon om man kan plocka bort något från beställningen på HM? den ska inte skickas förrän om några veckor, och jag beställde igår.mycket rea där nu förresten
    ja du kan både lägga till nya kläder eller ta bort det du har.. så länge inte ordern skickats. mina sidor---> olevererade varor.
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9