Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hej på er! Nu var det länge sedan jag kikade in och har tappat bort lite länkar till trådar...
    Någon som har länk till bildtråden och kanske även fortsättningen på
    "Shopoholics reor på nätet part 9"-tråden?
    Tack på förhand!

• Magda78

Här är velourbyxor = höstplagg! Älskar verkligen dessa mysiga velourbyxor i härliga färger och här är det (ännu) ingen av barnen som har något emot dem - tur för mig! Vi har massor i barnens lådor!
    Sedan är det ju så mysigt under overallen också när vintern kommer.

• Magda78

Strumpor utan halkpluttar är nästan omöjligt att hitta till små fötter. Vet inte riktigt hur de tänker... Kanske Polarn har?

• Magda78
    AnkiFalun skrev 2009-09-22 12:14:26 följande:
    kan man inte betala via sitt lindex kort på nätet?
    Du kan betala med direktbetalning (vi internetbanken), kortbetalning (VISA/Mastercard) och även Lindexkortet. Väljer du det sistnämnda får du det på faktura med kläderna.
  • Magda78
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-09-22 10:06:02 följande:
    Men lindex brukar väl ha 19/21 utan pluttar? Iaf Bamse. Angående overallen med moln/stjärnor. Kan som sagt mycket väl ha varit 199 nu när jag funderat ett tag för jag har för mig att jag fick dubbelt för dem på T och jag minns att jag fick över 400 kr.
    Då är nog Bamse de enda på Lindex som inte har halkpluttar i stl 19/21 och mindre, typ. Jag vill gärna ha enfärgade och då är de "alltid" med halkispluttar... hm...
  • Magda78
    Ruso skrev 2009-09-22 13:01:29 följande:
    Jag köpte i går på lindex i 22/24, men då var det i paket med brun, svart, lime, mörkblå...
    Sådana paket är bra. De köper jag till de större barnen. Enfärgat är bra för det är lättmatchat till så mycket.
  • Magda78

Hmm, klubbkväll låter ju trevligt! Och 25% på ett köp...
    Kanske någon som har koll på om det är något på Gränby i morgon? Tvillingmamma?

• Magda78

Aha, tråkigt att vara sjuk... hoppas det blir bättre?! Eller är det kanske annan illamåendefaktor än sjukfaktor, något jag missat?
    Kanske någon annan som har koll? Skulle gärna köpa ett par av de fina lila Bamseplaggen...

• Magda78
    AochJsMamma skrev 2009-09-22 19:55:04 följande:
    har inte jag sett iaf, sist jag kollade var det bara en brun fån FIX på baby. Men de har ju den tok snygga rosa alt svarta på baby i år, sååååå fina! Dock inte Fix..
    Håller med om att den är jättetuff och definitivt lik Holden... men jag har heller ingen liten som får plats i den overallen...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9