Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis
    anette 81 skrev 2009-09-14 11:14:35 följande:
    synd man missade
    Ja, va bara 92 kvar och det är precis den storleken jag skulle ha så det va verkligen dundertur.
    Vilken storlek skulle du haft?
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-09-21 17:13:10 följande:
    Varför funkar inte lindex online sida?? Vill köpa juuuu!
    Funkar för mig{#lang_emotions_undecided}

Såg att dom fått in en ny tunika med lilla skutt{#lang_emotions_kiss}
  • Moonis
    Pixxi skrev 2009-09-21 17:20:59 följande:
    Vad jobbigt, den måste jag ha också
  • Moonis
    Ruso skrev 2009-09-21 17:51:38 följande:
    Åh, där kom svaret på min fråga - det var nya kläder! Det var just denna plyschtunikan jag köpte till min, samt den randiga med katten janson brevid, och de randiga plyschtajtsen (som är underbara till lilleskutt tunikan)!! Och till den randiga var det supersnyggt med t3b2 plyschbyxan i lila...och så fanns det strumpor som hade samma lilafärgade ränder som den tunikan (ej bamse, men fina ändå )
    Kan tänka mig att det blir superfint ihop, vill också ha{#lang_emotions_money_mouth}
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-09-21 17:52:36 följande:
    Sidan funkar men det går inte att beställa HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Den SKA jag ha!
    Hur lång kommer du med beställningen för jag kommer ända till att jag bara ska betala för kläderna.
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-09-21 18:13:37 följande:
    mm men någon slags budget får jag nog ha Minskade just ner minneslistan på tradera iaf Jisses min unge hinner ju inte använda alla kläder...
    Hm, ja, hemska ordet budget
    Problemet är att dom knappt hinner använda men det är såå fint ju så man kan inte motstå{#lang_emotions_kiss}

Hade också minskat ner minneslistan men sen råka jag snubbla över många lindex tunikor jag eller *harkel* tjejen inte har och då va det kört
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-09-21 18:22:41 följande:
    haha ja man får väl passa på innan dom vill bestämma själva om inte annat
    Japp
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9