Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Lilaa skrev 2009-10-04 16:11:57 följande:
    Är det nån som sett denna i butik ? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx... den verkar så söt till sonen men jag undrar om den är hemskt varm att ha på sig? Jag tänkte att han skulle ha den på en hallowenfest och sen användas som pyjamas. Kanske blir onödigt köp.
    VILL MED HA!!!

har inte sett varken den eller kaninen än, kan det vara så att vissa saker bara kommer till webbbutiken?

Om någon har den snälla skriv om den är liten/stor i storleken... vill så gärna köpa men nu köper vi 86 till sonen så 80 kanske blir för litet om den inte är väldigt stor.

Väntar annars syskon i jan o kommer köpa både kanin o drake till syskonet :O)
  • straw2008
    tobiq skrev 2009-10-06 07:50:11 följande:
    Så är det här:D Hon har fyllt ett nu men är helt ointresserad av att gå, men hon hoppar sig fram i racerfart! Man får springa ikapp henne, haha. Just därför känns kaninpyjamasen nästan som ett måste!:)
    om du beställer den kan du väl inboxa mig hur den var i storleken ?

Fötterna på tycker jag är ett måste de har ju trampdynor under :O)
  • straw2008

Coca cola light skrev 2009-10-08 22:30:47 följande:

Här kommer två koder som jag fick i mina två babybagar på förlossningen. Det är 30 % på ett valfritt babyplagg på båda koderna. NB0932 gäller tom 100731 P01001 tom 100228
    TACK !!!

Använde dina koder o fick 80 kr rabatt på två plagg!!!

LOVELY
  • straw2008
    Jessica24 skrev 2009-10-13 22:08:58 följande:
    Jag vet att Polarn O. Pyret har.
    Vi kör de från pop, asfina o sitter garanterat kvar!
  • straw2008

Vi fick drak o kanin overallerna igår från lindex.se, ASFIIINA!!

De är precis normala i storleken, vår son kunde ha 80 o han är 82 cm, men han kan nog bara ha den någon månad men det var det värt.

• straw2008

De är precis normala i storleken, vår son kunde ha 80 o han är 82 cm, men han kan nog bara ha den någon månad men det var det värt.

• straw2008

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9