Inlägg från: Jessica24 |Visa alla inlägg
  • Jessica24

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

yrväder skrev 2009-09-03 14:42:04 följande:
    Ni som har koll på lindex, var det länge sen dom hade två tröjor med geishor på? Den ena är med en tryckt geisha fram, vet att den finns/fanns i lila iaf. Den andra är helmönstrad, rosa botten.
    Tröjorna med en geisha på, finns i både lila och rött. Köpte det i förra veckan + matchande kjolar.
    Den helmönstrade tröjan har jag nog inte sett alls.
  • Jessica24

Är det fler som har problem med att få "gratis-vantarna" gratis, så att säga?
    Jag lyckades inte med koden, trots att jag beställt över 400 kr.

• Jessica24
    Snorky skrev 2009-09-17 21:49:00 följande:
    har du beställt barnkläder för 400 för det står det ju... har du använt andra rabatter? kan vara så att det inte går att kombinera... det är lite klurigt med alla rabatter o få de att fungera ihop
    Ja, det var endast barnkläder i hela beställningen.
    Jag använde ju både Facebook och den nya som kom igår/idag.
  • Jessica24
    lindis79 skrev 2009-09-17 21:49:56 följande:
    En snabb fråga, hur är fix ytterkläderna i stl? Min dotter är ca 95lång ska jag ta 98 eller 104 ?? Tacksam för svar om vad ni tror.
    Det beror hur mycket hon växer, men jag skulle nog ta 104, för kläderna ska ju vara i många månader ännu.
  • Jessica24

Undra om det är VIP-kväll på alla Lindex?!

• Jessica24

Någon som vet om det är OK att öppna ett paket med kläder som man beställt och hämtar ut i butiken, och sedan byter direkt till ett annat plagg?

• Jessica24
    iAnnaMaria skrev 2009-09-20 15:35:53 följande:
    Ja har jag gjort några gånger :)
    AochJsMamma skrev 2009-09-20 17:43:14 följande:
    jag gjorde så igår, hade beställt en fix jacka i 92 eftersom 86 varslut men de hade 86 i butiken..var dock tydligen lite småkrångligt att byta eftersom jag hade fått rabatt ggr 2 (30% plus 20%) men de fixade det ändå, toppen tjejer/kvinnor som jobbar där, serviceminded o kanon! ). Öppnade på plats i kassan o bytte.
    Tack för era svar!
    Hann tyvärr inte fixa det direkt i butiken då det var mycket folk och jag hade ett av mina barn med.
    Men det är bra att veta tills nästa gång.
  • Jessica24
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak? Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    Jag vet att Polarn O. Pyret har.
  • Jessica24
    pelagonia skrev 2009-10-23 20:59:59 följande:
    Behöver hjälp Är detta en varm vinterjacka ? www.tradera.com/Beromda-vinterjackan-fran-lin... Är det fleece till ?
    Nej, jag upplever inte den jackan som en vinterjacka. Tycker det är en höstjacka.
    Men jag vet några som väljer att använda den till vintern.
  • Jessica24
    Finesse skrev 2009-11-06 14:12:57 följande:
    jag lägger upp bilder på kläderna så kan ni väl säga vad ni tror.. tror ni 1 storlek större skulle vara alldeles förstort?
    Nej, jag tror att det skulle fungera toppen med en storlek större på både byxor och jackan. Framförallt på jackan.
    En del kläder krymper ju också i tvätten samt att det är skönare för barnet om kläderna sitter lite lösare då det är mycket spring i benen.
  • Jessica24

Jag var inne en sväng på Lindex idag och jag måste säga att det var den sämsta och tråkigaste REA jag varit med om.
    Där fanns ju i stort sett inget alls. Hittade dock en söt rosa tunika )med den lilla musen på) som dottern ska ha i sommar + några strumpor till sonen.

• Jessica24

2 små prinsessor skrev 2009-11-13 13:38:36 följande:

Jag kan delvis hålla med dig. Det är väldigt olika från butik till butik. I vår närmsta butik fanns verkligen INGENTING, bara sk-t om man får säga så. Men så var jag av en slump i en annan lindex-butik, och där hade de både bamse och fix (vilket är det jag är mest intresserad av) så där blev det lite fyndande.
    Får nog bege mig till en annan butik i helgen och se hur deras utbud ser ut eller om det är utgallrat överallt.
  • Jessica24
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-14 22:13:26 följande:
    Nån som vet om även Kappahl slutat med mammakläder?
    Dom säljer i alla fall mamma-trosor.
  • Jessica24
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-14 22:33:20 följande:
    mollan nu skrev 2009-11-14 22:19:00 följande: Nej fan ok tack iaf! Nån som vet vart man kan hitta strumpbyxor med plats för magen?
    Har inte Lindex, eller dom har slutat sälja det?
  • Jessica24

Jag tycker den nya Bamse-velourtunikorna är så fina. Jag köper väldigt mycket Bamse till mina barn, men brukar velourtunikorna kosta 179 kr?
    Jag har för mig att dom brukar kosta 149 kr.
    Jaja, dom är hur som helst värda sitt pris.

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7027222&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357438

• Jessica24
    Pixxi skrev 2009-11-18 14:11:43 följande:
    Köpte denna på lindex igår, men är lite tveksam, tror jag lämnar tillbaka den... ifs så matchar den nog med förra årets orange velourbyxor. www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
    Jättesöt!
    Jag har inte sett den i "min" butik ännu, men den kommer garanterat hamna i dotterns garderob.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9