Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Moonis skrev 2009-09-28 19:45:28 följande:
    Hämtade den fina velourtunikan med katterna, så fin Vill så gärna ha den gröna också men den fanns inte i tjejens storlek där jag var så jag får jaga den sen.Fanns lite rea kvar så jag hittade en superfin svart tröja men mumintryck till sonen för 69:- bara. Den är lite för stor men han kommer väll växa i den snart. Sen blev det en t-shirt till tjejen också med paljettkatten på Fixar bilder imorgon när dom små busarna är på dagis.
    Vad har du hittat för rolig rea? Var det fortf. bra pris på tunikan?
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Försökte spana efter de omtalade jeansen på hemsidan men hittade inte, finns de inte där eller är jag dålig på att leta?

• Lejån
    tobiq skrev 2009-10-14 08:56:11 följande:
    Tack för era svar om mössorna!:)Jag har inte luskammat alla "vanliga" affärer på mössor men på webshopparna finns inga mössor i större än 46-48 med knyt i alla fall, kanske ska kika lite till...Ni som köper mössor på PoP, kan ni rekommendera någon speciell modell? Ska nog gå dit och prova men är lite nyfiken ändå!Tack för tipset om Villervalla, deras mössor är ju skitsöta- dessutom fanns det en massa rea där nu och jättebra priser! Vet någon hur varma deras knytmössor är?
    Villervallas knytmössa är inte alls särskilt varm, den är inte "fodrad" om det är så du menar, men fördelen är ju de små öronlapparna.

jag kan säga att min son har stort huvud, men han har bara strl 6-12 mån på din randiga mössa från villervalla.

Har mössa i strl 48-50 med knyt från PoP, i dubbelt lite tjockare tyg.
  • Lejån
    star67 skrev 2009-10-18 19:13:02 följande:
    om man beställer något för tex 200kr och efter rabatt blir 120 och man vill bytta mot något annant som är för 200 kr då betalar man inget extra eller??
    Jo, du kan ju inte få ngt nytt för 200 kr om du betalt 120 kr.
  • Lejån

Lyckades faktiskt hindra mig själv från att köpa en massa bara för att det fanns rabatter. Dumt liksom att köpa om det inte behövs saker bara för att det blir billigare, för i längden blir det ju bara dyrare.  

• Lejån
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:26:39 följande:
    och jag handlade bar sånt  vi behöver .... ja nästan ivarje fall
    Jag hör väl inte någon som försöker övertala sig själv?
  • Lejån
    anette 81 skrev 2009-10-21 20:49:00 följande:
    tack, vann tyvärr inte täckbyxornahär är länkenwww.tradera.com/HELT-NY-FIX-3-i-1-vinterjacka...
    Den jackan är superbra ju, så länge inte dragkedjan krånglar som den gjorde för oss.

Har köpt på mig en för stor till lilleman för jag blev avrådd från att köpa en 86:a, och tog en 92:a. Han kan ha den som klänning!
  • Lejån
    charmmiss skrev 2009-10-22 10:06:11 följande:
    dragkedjan krånglar tyvärr för oss med, men jag vill inte reklamera den, tycker att den cerisa är så snygg
    ja det var inte ett lätt val. men tjejen blev galen på att inte kunna stänga jackan. Hoppas de ordnat det till årets.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9