Inlägg från: Lantani |Visa alla inlägg
  • Lantani

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Nu vill jag höra med er vad ni tycker. Köpte de jeansen med mudd och rött band i midjan med stjärnor, stjärna på fickorna bak och verkligen älskar de jeansen på min lilla smalis.
    Har sett att de även finns som svarta jeans med lila istället för rött. Tror någon hade lagt upp bild i bildtråden på dem.
    Kan en kille ha dessa eller är för flickiga?

• Lantani
    Lantani skrev 2009-10-03 08:19:05 följande:
    Nu vill jag höra med er vad ni tycker. Köpte de jeansen med mudd och rött band i midjan med stjärnor, stjärna på fickorna bak och verkligen älskar de jeansen på min lilla smalis. Har sett att de även finns som svarta jeans med lila istället för rött. Tror någon hade lagt upp bild i bildtråden på dem. Kan en kille ha dessa eller är för flickiga?
    inlägg nr 9 i bildtråden ska tilläggas.
  • Lantani
    Buttelina skrev 2009-10-03 08:28:11 följande:
    ABSOLUT kan en kille ha dom!!
    Jag har velat och velat och varit i affären 100 gånger och kollat och känt och funderat på om det är för flickiga, men skönt att höra från någon annan än min mamma att de inte är de Hoppas hoppas de finns kvar i strl 86 idag!
  • Lantani

Så sur blev jag, fanns såklart bara 92 opch uppåt kvar, typiskt nog, men blev en del annart isåtället, som kommer ut i bildtråden ikväll tror jag.

• Lantani
    ängeln83 skrev 2009-10-03 16:28:23 följande:
    Skulle du ha 86?Dom är ju ganska små i storlek, jag har köpt 104 till sonen som annars har 92/98 i byxor.
    Sonen har de byxorna fast de med rött och där har han strl 86, men funderar på om jag inte ska se om det finns ett par i 92 istället.
  • Lantani
    AochJsMamma skrev 2009-10-03 22:31:40 följande:
    ser att ni snackar om mina älsklings jeans, eller sonens då-...har har 92 på sina och är ca 79 cm lång, sitter som gjutet! ÄLSKAR dem..är ju så fina!
    Vi har 86 på våra till sonen som är 76,5 cm och väger runt 8,5 kg och de sitter jättebra
  • Lantani
    Stina0 skrev 2009-10-05 09:17:28 följande:
    En massa nytt med mumin på hemsidan....
    Ja jag såg det också.. Så fint. Funderar på om jag inte ska ta en sväng till mitt lindex idag. Vill så gärna ha de lila byxorna i strl 86, de fanns i lördags på mitt lindex, men slut på hemsidan.
  • Lantani

Idag blev de en sväng till stan. Blev de röda smala jeansen i strl 86, supersnygga. Sen blev det lite nätshoppning av bla nya muminkoftan, den nya svarta mumintröjan, body och bamsebyxor till sonens kusin och den blåa heldressen i strl 80 Jag är nöjd och lite fattigare hehe

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9