Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

AochJsMamma skrev 2009-09-22 19:55:04 följande:
    har inte jag sett iaf, sist jag kollade var det bara en brun fån FIX på baby. Men de har ju den tok snygga rosa alt svarta på baby i år, sååååå fina! Dock inte Fix..
    Menar du denna:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3972502&path=3403475;3215210;3232580;3454164;761765;3278538

Visst känns den lite Molo Holden{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-09-22 20:14:37 följande:
    Menar du denna:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx 7...Visst känns den lite Molo Holden hihi PRECIS vad jag tänkte när jag såg den!! O jag gillar inte årets Holden (eller det neongula i den rättare sagt...) så hade A varit mindre hade jag lätt köpt den svarta!
    Jag håller med dig och jag har köpt den svarta
  • Smultronhjärta
    star67 skrev 2009-10-01 14:41:15 följande:
    någon har ett tips på något fin till mamma stl 38 och dotter 86 som matcher med varandra. tex liknande tröja eller klänning m.m??
    Meandis päron eller medaljonger
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-05 20:15:58 följande:
    nya mumin är rätt så fint!! hade dock velat ha lite mer färg till pojk!! som pyjamaserna! varför ALLTID grått/svart mörkblått
    Åh jag tyckte de var jättefina..Randiga velour i grått och lila med matchande jacka i svart med lila foder i luvan ska nog få flytta hit{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta

Idag kände jag mig tvungen att köpa lite Mumin,jag var på väg i måndags men lät bli..Men så lämnade jag tillbaka en annan vara idag och fick nu 30% på svarta Mumin velourjackan istället Sen så köpte jag randiga velourbxor för att matcha också!
    Såå fint{#lang_emotions_heart}

• Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-15 13:40:32 följande:
    Någon som vet om t3b2 fungerar med kupongen?? Eller är det FÖR bra för att vara sant?!
    Funkar i butik med inte på nätet
  • Smultronhjärta
    Lantani skrev 2009-10-15 13:48:39 följande:
    Kan man bra skriva ut den, klippa ut och lämna i butik, eller måste man själv få hem en sån?
    Det är bara att skriva ut
  • Smultronhjärta
    Cranium skrev 2009-10-15 16:08:19 följande:
    Har en fråga ang rabatten... Jag fick hem en kupong på 25% rabatt. Där står även internetkod. Men så fick jag på mailen också en kod med 25% rabatt. Kan jag då köpa med 25% rabatt först på nätet och sen använda min kupong i affären eller registreras den då så jag inte kan köpa i butik??? eller tvärtom.. Fattar ni? :D Är det klubbdag i varje lindex snart eller? Tyckte nån skrev om det tidigare här... Blir så glad när jag får rabatter från lindex :) Inte för att kläderna är jätte dyra annars heller...
    Du kan använda båda kupongerna om du vill i butik och även koden på nätet..
  • Smultronhjärta
    solstraalen skrev 2009-10-15 20:53:24 följande:
    Åh jag vill ha en koooood. =)
    LC0942
  • Smultronhjärta
    tobiq skrev 2009-10-16 21:39:58 följande:
    Åh, visst är den här fin! www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701... Blir lite osäker på om tösen kommer kunna ha den till jul dock, hon har 86 nu, skulle tippa på att hon är ca 81 cm lång nu- men klänningar brukar ju inte på urväxta på ett tag...
    Supersöt- en sådan måste jag köpa till jul
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-11-10 10:58:13 följande:
    tack för tipset!
    Skulle inte du sluta handla Lindex
  • Smultronhjärta
    Pillis1975 skrev 2009-11-25 19:16:49 följande:
    Apropå julkaledern. Tightsen ser jäkligt snygga ut, men man vågar väl knappt beställa utan att ha provat dem.
    De är jättefina! Klämde på de i affären idag
  • Smultronhjärta
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 14:53:13 följande:
    fick ett sms med 30% på valfri vara. Brukar det komma rabatter så här sent på månaden?
    Jag fick det också..tror det beror på att det är löningshelg och julklappstankar just nu. Jag kan bara jämföra med hur tjock reklamhögen som har kommit denna veckan är{#lang_emotions_dreamer}
    Men 30% är ju välkommet
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9