• Peak

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Någon som vet om Lindex har orange strechjeans? (i butik för jag hittar inga på webben) Eller annan butik??

• Peak
    maadicken skrev 2009-09-17 11:22:15 följande:
    jag lyckades inte kombinera alla koder. 3 stycken gick att lägga in, så jag hoppade över barnrabatten när jag beställde igår. (hade ju faktiskt bara blivit runt 25 kr ändå)nån som lyckats kombinera alla 4?
    Pinkie skrev 2009-09-17 12:36:35 följande:
    JAG!!
    okej hur gör man för att få mest rabatt nu då? Vilka koder går att kombinera? Och går det att kombinera med t3b2?
  • Peak
    molnen skrev 2009-10-19 12:30:48 följande:
    japp
    måste man lägga koderna i en viss ordning?
  • Peak
    Lantani skrev 2009-10-19 13:07:11 följande:
    Säg att du först lägger i 3 plagg i varukorgen, och lägger in koder för 30% på babyplagg (om det är babyplagg såklart), sen 20% koden och sen går du ut och väljer en till vara och sen till sist skriker du in 25% på ett helt köp koden, så funkar att göra för mig, men det tog tid innan jag fattade
    okej, det är bara "babyplagg" (upp till 86) de koderna gäller på?
    Jag behöver 92/98
  • Peak

får man inte 25% när man tagit t3b2 i webbshoppen?
    Får man inte det i butik heller längre? Vet att det brukar vara tjafs om det vid varje rabatt de har - men nu var det ett tag sedan jag handlade på Lindex så vad gäller? Olika i varje butik som vanligt eller?

• Peak
    pelagonia skrev 2009-10-26 21:38:09 följande:
    Vilke vinterjackor har ni köpt ? Jag jagar antingen Lindex med avtagbar fleece eller POP
    jag letade också som en galning men tyckte pop:s för 1000 kr och KallAhls och Lindex för 699 var för dyra! Hittade på Lager 157, byxa och jacka för 300 kr
  • Peak

har jag fel rabattkodstråd - lista tro eller händer det inget där längre??

• Peak
    Moonis skrev 2009-11-05 12:09:39 följande:
    Fick mail idag från dom 8564 ger 25% på en vara.
    någon som vet om man kan kombinera den koden med någon mer, försökte med 50 kr rabatt men då säger det ifrån att man inte kan kombinera 25% på valfri vara med annat!
    Kan man bara få 50 kr rabatt eller 25% på en vara då? Snål-H&M
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9