Inlägg från: Anna i Skåne |Visa alla inlägg
  • Anna i Skåne

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Nu har jag gjort en miss. SKickat en retur till Ellos och glömt retursedeln. Nån som gjort samma miss? Går det lösa?

• Anna i Skåne
    Wilmis07 skrev 2009-09-21 22:59:50 följande:
    Ja men om man inte har skickat med retur sedlen så kan dom väl inte se vilken paketet kommer ifrån,eller har jag fel....?
    Precis det jag funderar på. Om det står nån avsändare på adresslappen. Åhhh så dumt... Får ringa imorgon.
  • Anna i Skåne

Vad tror ni om detta setet att ha på vid fotografering hos fotograf?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6734227&path=3403475;3215210;3232580;4040007

Vill inte ha något som är för brokigt.... Gärna kortärmat.

• Anna i Skåne
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:25:51 följande:
    lite är det ju
    Var det på HM eller lindex?
  • Anna i Skåne
    Pixxi skrev 2009-10-28 12:32:17 följande:
    Vilka jättefina velourset som kommit in nu Visst funkar 25% idag också
    De var ursnygga ju
  • Anna i Skåne
    Xgirl83 skrev 2009-11-02 18:14:52 följande:
    Nej jag håller också med om att det inte ska vara för uppklätt, så klänning (som jag inte skulle ta på dem till dagis) har jag redan valt bort. Vit skjorta på pojkar eller finklänning på tjejer går ju liksom inte. Men samtidigt så är det ju inte bara ett "dagisfoto", det är ju ett fint fotografi som man ska ha på väggen. Fast det är väl egentligen kul om det speglar vad barnet brukar ha på sig en vanlig dag. Men hon har så tråkiga kläder (eller jag tycker ju de är fina till vardags, men på kort?), hon använder nästan bara Lindex T3B2 just nu. Villervallaklänning låter ju jättefint men det har hon tyvärr ingen.
    Tycker oftast kläder som är utan för mycket mönster blir bäst på kort.
  • Anna i Skåne
    Pixxi skrev 2009-11-03 11:45:10 följande:
    Jag har fått svar nu från Lindex, de står att tunikan var slutsåld Jag beställde ju direkt när den kom ut
    Den såg jag men hann inte beställa innan den var borttagen.
    Den var ju jättefin
  • Anna i Skåne

½ reapriset i lindex shop online

• Anna i Skåne

Kom också iväg till en butik
    En blus till mig för 105 kr
    Lite kläder till lillan i strl 86-92 till ½ reapriset

• Anna i Skåne
    Moonis skrev 2009-11-11 13:07:50 följande:
    Det ska gå. Man går in på mina beställningar, klickar så beställningen visas och där ska det vara en knapp där det står ändra/lägg till eller liknande. Men en av varorna jag beställt kan jag inte ta bort fast jag vill, får väll ringa dom om det.
    Tror bara det går samma dag som man gjorde beställningen. Man måste nog ringa eller maila.
  • Anna i Skåne
    molnen skrev 2009-11-13 12:15:30 följande:
    Finns de i 86 och uppåt ? och i vilka färger ?
    Svart och serice har jag hittat på flick 86-122. dock är det ej T3B2, tror de kostar ca 80 kr.
  • Anna i Skåne
    molnen skrev 2009-11-13 13:18:30 följande:
    Anna i Skåne skrev 2009-11-13 13:00:42 följande:
    Har köpt för ett havlår sedan men dessa tog slut i ett naffs i alla storlekar, varför har de inte ett bas utbud med dessa jämt.
    I min butik finns det många svarta kvar i alla fall. Men det varierar säkert. Har aldrig sett dem på webshopen dock.
  • Anna i Skåne
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-15 21:59:59 följande:
    Japp man får 50 per varje 150...jadu utan skrivare är man ju rätt körd du kan inte printa på jobb, bibliotek eller hos nån kompis då?
    Ah, vad bra. Det var inte så jag uppfattade det när jag läste.
  • Anna i Skåne
    Pixxi skrev 2009-11-18 14:11:43 följande:
    Köpte denna på lindex igår, men är lite tveksam, tror jag lämnar tillbaka den... ifs så matchar den nog med förra årets orange velourbyxor.www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
    Jag tyccker själv det är opraktiskt att där alltid (ofta) är en vit rand med. Då syns flcäkarna.....
  • Anna i Skåne
    iAnnaMaria skrev 2009-11-25 11:28:53 följande:
    Coca cola light skrev 2009-11-25 11:21:44 följande:
    nä :(
    nä, inte direkt. Pyamasen för 49 till barn skulle jag kunna tänka mig, men jag rusar inte dit bara för det.
  • Anna i Skåne
    3småttingar skrev 2009-11-26 12:47:01 följande:
    Kan man köpa klänningarna i butik också?
    Ja det kan man. Här i Helsingborg var det väldigt utplockat redan.
  • Anna i Skåne
    FrökenFreja skrev 2009-11-27 13:43:45 följande:
    Beställde lite till dottern i morse (och en sådan där shapinggrej till mig.. får väl se om det är något att ha!) men har inte fått någon bekräftelse på mailen. Brukar man inte få det?? Har för mig att jag har fått det innan när jag har beställt?
    jo, det brukar väl komma nästan direkt.
  • Anna i Skåne
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 14:53:13 följande:
    fick ett sms med 30% på valfri vara. Brukar det komma rabatter så här sent på månaden?
    Inför jul. Kan inte riktigt bestämma vad jag ska köpa.....
  • Anna i Skåne
    Tina83 skrev 2009-11-28 08:14:42 följande:
    lägger in en fråga om Ellos. skulle just göra eb beatällning med en matta och ett par reagrejer. jag kunde dock inte lägga in nån rabatt på mattan för att jag hade reagrejer i korgen också. är det så? att man inte kan utnyttja en kod om man har reavaror? jag köper ju hellre reagrejeran till fullpris då jag får mer rabatt på mattan. irriterande bara om jag måste välja mellan mattan och reagrejeran för att få rabatt när jag vill HA allt!!
    Så brukar det inte vara. HAr du kollat så att just den koden gäller på mattor? Ibland är det bara kläder.
  • Anna i Skåne
    charmmiss skrev 2009-11-30 15:34:20 följande:
    fick tag på var sitt set till tjejerna. Köpte lite större storlekar, så räcker de lite längre.
    Beställde på nätet kl 8 i morse och då stod det attdet fanns. Hoppas de kommer nu också!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9