Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Finns det någon rabatt på gång just nu på Lindex?

• 2 små prinsessor
    Xgirl83 skrev 2009-09-15 18:55:45 följande:
    Annars finns det ju 20% på ett helt köp på nätet just nu. Ange kod facebook.
    tråkigt bara att det är så dåligt utbud på nätet...
  • 2 små prinsessor

idag har jag köpt den nya lila klänningen med tillhörande tröja och strumpbyxor till lilltösen, samt bamse-kläder på rea till stortösen. Så nöjd

• 2 små prinsessor
    molnen skrev 2009-09-29 18:00:13 följande:
    Är det REA nu ????
    Jag köpte ett bamseset på rea häromdagen till dottern. Det är väl alltid lite rea på Lindex
  • 2 små prinsessor
    Pixxi skrev 2009-09-30 20:39:05 följande:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx... Hoppas länken funkar
    Åh vilka fina velourisar! De har jag inte heller hittat när jag letat... Jag hade dock velat ha i storlek 74, finns det, i som vet? I många roliga färger alltså... Min stora dotter har fått för sig att alla byxor måste vara tajta leggings, och vägrar allt annat så det är ingen idé att köpa velourbyxor till henne... och med sina 105 cm och 14 kg är det inte lätt att hitta tajta leggings heller...
  • 2 små prinsessor
    Lilaa skrev 2009-10-04 16:11:57 följande:
    Är det nån som sett denna i butik ? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx... den verkar så söt till sonen men jag undrar om den är hemskt varm att ha på sig? Jag tänkte att han skulle ha den på en hallowenfest och sen användas som pyjamas. Kanske blir onödigt köp.
    Jag tycker den är jättesöt, men skulle inte köpa den till dottern. Sova med luva hade jag inte velat själv, oavsett om den satt på huvudet eller låg som en korv i nacken.
  • 2 små prinsessor
    karmasus skrev 2009-10-19 09:26:05 följande:
    20% på ett helt köp funkar fortfarande. Handlade precis på koden: LC1509 Sen la jag till ett rosa band och då dök det upp mer rabatt ! *fattar ingeting*
    Finns det 20% på helt köp också?
  • 2 små prinsessor
    Finesse skrev 2009-10-29 11:59:01 följande:
    ja.. jag provade första gången som jag använt en kod två ggr.. hoppas bara inte lindex blir arg.. men man blir ju så sugen när den funkade.. å oj vad min sambo kommer att bli sur på mig.. beställde hem små tjej kläder i storlek 74.. ebba har nu 92 så hon kan inte ha dom.. hoppas på att nån i släkten (typ min syster) får en flicka snart så kommer kläderna till användning
    haha, hade jag varit din sambo så hade jag nog också blivit lite sur

Jag tycker inte rean var ngt vidare. Beställde förra veckan på 25% på hela köpet, 20% på valfri vara och 30% på valfritt bebisplagg. Ska hämta det idag
  • 2 små prinsessor
    3småttingar skrev 2009-11-04 19:17:52 följande:
    Alla fina julklänningar utan ärm, är det meningen att man ska ha nåt under då? Alltså på babyflick.. Kortärmad body eller långärmad eller bara armar?
    Bara armar känns väldigt kallt på vintern tycker jag. Jag har tänkt att ha en enfärgad långärmad body under.
  • 2 små prinsessor
    sarismaris skrev 2009-11-12 17:26:33 följande:
    Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall.. * Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen. * 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen. * Hårfärg+slingor till mej! Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.
    Kul att fynda!

Jag handlade också lite på halva rea-priset igår. En tunika med blommor, samt byxor och hood-jacka i velour med bamse till lilltösen. 140 kronor, jag är nöjd
  • 2 små prinsessor
    sarismaris skrev 2009-11-12 17:26:33 följande:
    Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall.. * Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen. * 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen. * Hårfärg+slingor till mej! Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.
    Kul att fynda!

Jag handlade också lite på halva rea-priset igår. En tunika med blommor, samt byxor och hood-jacka i velour med bamse till lilltösen. 140 kronor, jag är nöjd
  • 2 små prinsessor
    Jessica24 skrev 2009-11-12 23:52:49 följande:
    Jag var inne en sväng på Lindex idag och jag måste säga att det var den sämsta och tråkigaste REA jag varit med om.Där fanns ju i stort sett inget alls. Hittade dock en söt rosa tunika )med den lilla musen på) som dottern ska ha i sommar + några strumpor till sonen.
    Jag kan delvis hålla med dig. Det är väldigt olika från butik till butik. I vår närmsta butik fanns verkligen INGENTING, bara sk-t om man får säga så. Men så var jag av en slump i en annan lindex-butik, och där hade de både bamse och fix (vilket är det jag är mest intresserad av) så där blev det lite fyndande.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9