Inlägg från: pipsa |Visa alla inlägg
  • pipsa

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Xgirl83 skrev 2009-09-15 08:36:08 följande:
    Nån som vet om dessa andas, eller om de är mer som fodrade galonbyxor? Det står ju vattenavvisaden, så då borde de väl andas?www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=382...
    köpte dom till sonen det e fodrade galonbyxor
  • pipsa
    lilyanna skrev 2009-09-15 13:58:18 följande:
    Jo, jag har fått posten och det var 30% på valfritt damplagg, 30% på valfritt underklädesplagg samt 30% på valfritt barnplagg
    kan man få koden tänkte beställa och inte fått min med posten idag
  • pipsa

hur länge dröjer det när man beställer fårn lindex?

• pipsa

Tack för alla svar
    bestälde i helgen så hoppas jag hinner få paketet innan helgen.

• pipsa

vet nån om lindex har döskalle kläder till tjejer i storlek 110/116? eller nått annat ställe som har det?z

• pipsa
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak?Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    vet att pop har i alla fall mössor med snöre upp till storlek 48-50
  • pipsa
    tobiq skrev 2009-10-13 15:08:56 följande:
    Hehe, jag sitter och tittar på deras hemsida nu:) Men det är ju dyrt alltså, men helt klart värt det om det inte går att få tag i någon annanstans. Är inget jättefan av PoP egentligen, tycker att kläderna är lite småtråkiga men rött brukar ju finnas iaf och tösens vinteroverall är lila med röda dragkedjor så det matchar ju lite åtminstone:)Tack för svaret!
    Ja vet det e lite dyrt där.
    Letade mössor med snören när dottern va lite och va enda stället jag hittade det på.
    Sonen har fått ärva den nu men tråkigt nog håller han på och växa ur den och då tar storlekarna slut med snören tråkigt.
    Om du råkar se nån större storlek över 48-50 så skulle jag bli glad om du medelar.
  • pipsa

lindex barn kläderna e väl lite små i storlekearna?

• pipsa
    Skytten75 skrev 2009-11-16 13:30:29 följande:
    star67: Vad är det för kod du har för att få 30% rabatt?Om man hittar ett plagg för 149:- i affären eller på nätet och vill använda kupongen för att få 50 kr. Är de väldig noga med att det är enkrona för lite?
    på våran lindex va dom noga med att skulle vara 150 och inte 149
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9