Inlägg från: Dallandra |Visa alla inlägg
  • Dallandra

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hej!
    Får jag vara med här i er tråd?

Jag har två döttrar, en som fyller 3 i februari och en som är 5 månader och jag får verkligen hejda mig för att inte köpa för mycket kläder
    Det blir en hel del Lindexkläder till töserna, gillar verkligen deras kläder
    Deras shoponline är välbesökt!

• Dallandra

Xgirl83
    Tack
    jag funderade också på det, min äldsta tös fotades förra veckan, det ska ju vara lagom uppklätt liksom... Tillslut blev det en enfärgad mörklila tunika och en jeanskjol till.

• Dallandra

Lindex har haft något fel, när jag hämtade ut ett paket i fredags så strulade det och de fick fylla i ett papper som jag fick fylla i.
    I dag har min tös på sig sin nya Mumin tunika med matchande tights, så fint

• Dallandra

Xgirl83
    Den tröjan blir jättefin, som du säger, den passar till allt.

Pixxi
    Jag vet också vilken du menar, konstigt att den försvann så fort....

Det är så svårt att inte köpa för mycket nytt till lilltjejen, funderar på att sälja av lite kläder som stora tjejen har haft för att kunna köpa nytt med gott samvete

• Dallandra

Har sett en jättesöt tomteklänning på Lindex hemida till min lilla tjej, måsteköpas 
    Är dags att foto till julkorten, stora tjejen får nog vara lucia trorg....

• Dallandra

Det brukar inte finnas så mycket kul på rean här, eller så är jag sent ute

Tycker det är synd att Lindex inte fortsatte med Fem myror... Någon som vet varför?

• Dallandra
    Bobbenn skrev 2009-11-12 10:36:00 följande:
    finns ju på svt shop
    En dum fråga kansk, men vad är svt shop?
    Jag tänker på Sveriges television när jag hör svt
  • Dallandra

Ang overall eller ej så är det inte ofta det är så kallt här att det behövs. Min tös har Bamses uteställ som jag tycker räcker långt.

Funderar på att köpa pop nästa år, är de lika bra som ryktet säger?

• Dallandra

Kollade svt och hittade deras shop Den har jag helt missat, bruka gå direkt till Bolibompa

• Dallandra

Åh var just inne på Lindex shoponline och de har ju fått in en jättefin zipjacka med matchande kjol (Bamsekollektionen) MÅSTE ha!!!!!
    Hmmm frågan är bara hur jag ska få min man att känna likadant, han tycker att tösen har kläder så det räcker
    Har ni några bra knep ?

• Dallandra
    AochJsMamma skrev 2009-11-16 21:36:04 följande:
    hihi jag smugglar bara in sakerna i garderoben när han inte ser.. han märker aldrig nåt, kommenterar bara att sonen har galet mkt kläder .-D
    Haha jag ska nog testa det Tror inte han heller märker om det smyger sig in lite nya kläder
    Wilmis07 skrev 2009-11-17 11:42:07 följande:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Jag är kär,vill ha alla 3 paren till dottern
    Vill med ha!!!
  • Dallandra

I går blev det en del beställt på Lindex till båda töserna, mest till den stora bl.a den nya Bamsetunikan och de prickiga legginingens. Kommer bli så fint på henne

• Dallandra

Jag besällde Bamsetunikan med prickiga leggings till, så fint på tösen Beställde även ett par gråa mysbyxor med sidenband i midjan, jättefin. Tyvärr såg jag när hon fått på sig dem att det var hål på dem och jag har letat och letat men kan inte hitta följesedeln/kvittot får väl försöka laga dem...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9