Inlägg från: Pixxi |Visa alla inlägg
  • Pixxi

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Moonis skrev 2009-09-21 17:17:56 följande:
    Funkar för migSåg att dom fått in en ny tunika med lilla skutt
    Vad jobbigt, den måste jag ha också
  • Pixxi

kunde de inte komma utmed matchande strumpor snart så man kunde beställa

• Pixxi

Dum fråga {#lang_emotions_embarassed}

Hur lång tycker ni en tunika ska vara för att den ska vara lagom?

Tycker ni denna är lagom/ liten /stor ?

• Pixxi

pinsammt{#lang_emotions_embarassed}, jag trodde den skulle sitta som en klänning.

• Pixxi
    Ruso skrev 2009-09-23 16:14:47 följande:
    För att vara tunika är det där långt tycker jag, det blir mer som klänning, men för just denna är det jättefint! Däremot kan jag nästan tycka den är kort som klänning så jag skulle haft ett par tajts under. Men det är jag, jag gillar att klänningar går en bit under knät, och tunikor från strax under rumpan till mitt på låren.
    Jag tycker också att den ser kort ut. Jag tror att jag använder alla tunikor som klänningar på min lilla. Har nog inte förstått det med tunikor riktigt{#lang_emotions_embarassed}
  • Pixxi
    leabus skrev 2009-09-23 20:39:05 följande:
    Nån som har nått bra tips på syskonmatch till två tjejer stl 62 och 104?
    Nya lila bamse
  • Pixxi

inga strumpor har kommit in på hemsidan idag. Ska man behöva åka 10 min för ett par sketna strumpor

• Pixxi
    Monster tjejen skrev 2009-09-23 21:11:33 följande:
    Jag kan meddela er med lite inside info att det kommer jättesöta barnklänningar ut i butik snart :). Festklänningar, till vardag, jul och nyår
    Berätta mer
  • Pixxi

Åh vilken söt bamse tröja de har fått in på nätet. Pojktröjan , funderar på att köpa en till min flicka Hon har katten Jansson tröjan ,den svarta som der ut som tunikan som kom i höst. Den är förliten Så den åker ut på tradera. Hoppas jag hittar en ny, har ju köpt matchande strumpor

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9