-
Kan du länka koden till dessa rabatter ?jannah skrev 2009-10-16 15:51:01 följande:Skickade precis iväg en beställning från webshoppen. Utnyttjade både 20% på en vara och 25% på ett helt köp... Kunde kombinera dom! :) Det blev den ljuslila mumin-klänningen från baby-avdelningen (stl. 86), lila velourtunikan och de randiga velourtightsen från Bamse (stl. 92) och en lila & svart-randig mössa. Allt jag köper är lila nu för tiden! Älskar lila! :)
-
vilken kod på 25 %maadicken skrev 2009-10-16 12:12:42 följande:Lindex Shop Online ger dig 20% på valfri vara t.o.m 19/10 Ange internetkod: LC1509 kanske går den att kombinera med 25% på hela köpet i onlineshoppen...
-
Gäller rabatten på 3 bet för 2 oxå ? Alltså 25 % på ett köp
-
Och när är deadline på 25 %
-
Behöver hjälp
Är detta en varm vinterjacka ?
www.tradera.com/Beromda-vinterjackan-fran-lindex-storlek-98--auktion_100642842
Är det fleece till ?
-
www.tradera.com/Fodrade-galonbyxor-fran-Lindex-stl-98-auktion_100638218
Är detta dom för 199 kr..dem fodrade överdragsbyxorna
-
Kan någon ge mig 25 % länk eller kod ?
Vet någon om det finns vinterjackor kvar i Malmö, Lund området ?
-
Vilke vinterjackor har ni köpt ? Jag jagar antingen Lindex med avtagbar fleece eller POP
-
Tips på kläder till tv¨pojkar, en 7 månaders och en 3 åring. Vill ev ha samma kläder.
Detta gäller till fotografering
-
Finns det någon rabattkod nu ?
-
Köpte Fix vinterjackan till sonen..och jag är supernöjd med den..sitter så bra på sonen. Skall jaga en beg oxå till dagis
-
Någon som vet om det har kommit någon rabatt nu ?
-
Dessa fick jag med kom jag på nuLJ2 skrev 2009-11-18 21:30:45 följande:fick en kupong igår.. 50 kr rabatt vid köp för 150 kr.. *barn* fick nån med underkläder med likadan.. o nån mer.. hmm. nåt med damkläder?? *köper nästan bara barnkläder på lindex, så lägger inte de andra på minnet*