Inlägg från: jannah |Visa alla inlägg
  • jannah

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Madge skrev 2009-09-18 09:09:10 följande:
    Lite ot, men ni som bor i Jönköpingsområdet har väl sett att det är 25% på allt man handlar på KappAhl på A6 torsdag till söndag?
    Tack för tipset! {#lang_emotions_smile} Ska till stan idag, så då får det bli en sväng förbi KappAhl!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Någon här som beställt/köpt barnjeansen som är nedsatta till 99,50:- i webshoppen? Dom är ljust stentvättade i smal och stretchig modell... Har nämligen beställt dom till dottern, och tänkte bara kolla om nån har provat dom eller så! :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Pinkie skrev 2009-09-30 12:30:30 följande:
    Två nya färger på velourbyxor i shopen nu! Ljusrosa och ärtgröna!!
    Tack för tipset! Nu har jag beställt ljusrosa, gröna och lila (boysenberry) i stl. 92. Så nu har jag snart två paket att hämta ut... :)
    Hade tänkt beställa dom nya jeansen till tjejen oxå, dom lite "pösigare". Så fina, men får vänta tills det kommer nya rabattkoder...!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    sarismaris skrev 2009-10-09 15:34:30 följande:
    De har reat förra omgången av Mumin i Sunne också ett tag nu! Jag har dock inte sett det setet med klänning/leggings på rean.. I så fall skulle jag nog köpa det...kanske.. Vad kostade det på rean där du såg det??
    Jag såg ett sånt set till nedsatt pris på Lindex på A6 i Jönköping idag. Tror det kostade 129:-... Det var i stl. 80, så det hade tyvärr varit på gränsen för min tjej. Hon hade säkert kunna ha det nu, men inte speciellt länge till. Synd att det inte var stl. 86... Fast egentligen var det kanske lika bra, för hon behöver verkligen inte mer kläder! ;)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Var och hämtade ut två paket från webbshopen idag. Dom innehöll tre par veolurbyxor i stl. 92 från flickavdelningen (ljusrosa, boysenberry purple och gröna), ett par röda velour i stl. 86 från babyavdelningen, ett par vita velourtights i stl. 86 och ett par röda vanliga tights i stl. 92... Så, nu har man förhoppningsvis kompletterat garderoben för att undvika matchningsproblem! ;)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Skickade precis iväg en beställning från webshoppen. Utnyttjade både 20% på en vara och 25% på ett helt köp... Kunde kombinera dom! :)
    Det blev den ljuslila mumin-klänningen från baby-avdelningen (stl. 86), lila velourtunikan och de randiga velourtightsen från Bamse (stl. 92) och en lila & svart-randig mössa.
    Allt jag köper är lila nu för tiden! Älskar lila! :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    pelagonia skrev 2009-10-16 21:43:08 följande:
    vilken kod på 25 %
    LC0942
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Ändrade lite i min beställning. Såg nämligen att den randiga Bamse-tunikan var nedsatt och kostade 99:- på outleten. Letade efter den innan! Så jag la till den och tog bort mössan + att jag kunde lägga till 30% på valfritt babyplagg. Nu fick jag en klänning, två tunikor och ett par velourtights för drygt 300:-! Det kallar jag kap... :P

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Jag fyndade lite på rean i webbshopen igår! Är så nöjd... :)

Till dottern blev det gummistövlar, regnjacka, fleecejacka och en tröja med katter (ordinarie pris). Till mig själv köpte jag en bh och ett par jeans.
    Allt för 400:- inkl. exp. avgift. Det kallar jag billigt... {#lang_emotions_smile} 

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Beställde precis detta till dottern:

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7027721&styleid=7027719&path=3403475;3215210;3232580;4040007

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7027236&styleid=7027222&path=3403475;3215210;3232580

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7028035&styleid=7028033&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365

Beställde tröjorna i en beställning och tunikan i en annan. Kunde då utnyttja de båda 50 kr-rabatterna i båda beställningarna... :) Så det blev rätt billigt! Och jag är så kär i hela Bamse-kollektionen. Har de båda tunikorna och de randiga tightsen sen innan också! :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Skytten75 skrev 2009-11-19 14:07:51 följande:
    Då får du väl betala dubbelfrakt?
    Jo, visserligen. Men det lönar sig rätt rejält ändå! Får betala 19:- extra, men får 100 kr. mer i rabatt... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    sarismaris skrev 2009-11-19 19:52:35 följande:
    Men då beställde du i två olka namn eller? För koderna går väl bara att använda en gång per person..?
    Jag trodde att jag skulle behöva beställa i sambons namn. Men när jag beställt tröjorna och kundvagnen var tom, la jag tunikan i kundvagnen, och då fanns rabatterna från förra beställningen kvar. Så då fick jag rabatterna på tunikan också... :) Det borde ju inte gå att göra så, men det finns nog en liten bugg i deras system som jag lyckades hitta... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    sarismaris skrev 2009-11-20 19:20:21 följande:
    Hmm...hur många gånger törs man beställa med de två 50 kr-koderna..? Känns ju rätt sniket att utnyttja det.. Men det är bra mycke roligare å handla om man får 100 kr rabatt varje gång!
    Jag har gjort tre beställningar och alltså använt båda rabatterna tre gånger... :) Känns nästan som man får dåligt samvete. Har dessutom en beställning från perioden med halva rea-priset, så nu har jag snart fyra paket att hämta ut. Inte alls pinsamt... :D
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Det borde varit stjärnor skrev 2009-11-20 22:37:26 följande:
    Men tror du inte Lindex kommer upptäcka att du utnyttjat rabatt-koderna fler än en gång? Det handlar ju om flera hundralappar...
    Det har ju funkat förut, utan att nån sagt nåt. Men jag håller med om att det är konstigt... Fast samtidigt tycker jag nästan att dom får skylla sig själva. Vill dom att man bara ska kunna använda rabattkoderna en gång så måste dom ju kunna fixa så att koderna "spärras" efter första utnyttjandet... Så har dom ju gjort förut, med andra rabattkoder.
    Men det vore ju rätt retfullt att "åka dit"...!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Min mamma har försökt hämta ut åt mig nån gång, men det gick INTE! Hon var tydligen tvungen att ha en fullmakt med sig...

Men det verkar vara olika från butik till butik.

En gång skulle jag hämta ut ett paket men hade glömt körkortet hemma. Dom var väldigt tveksamma till en början, men gick till slut med på att lämna ut paketet om jag kunde berätta vad som fanns i...

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Tänkte göra en liten "efterlysning"... :)

Är på jakt efter en slipover till min dotter och har sett en jättefin på hm.com på babyavdelningen. Dottern har fortfarande stl. 86 och borde kunna ha den ett tag framöver, eftersom H&M är ganska stora i storlekarna. Nu är det tyvärr så att den är slut i båda färgerna (lila och rosa) i webshoppen och jag hittar den inte heller i dom två butikerna i Jönköping, dit vi åker för det mesta när det vankas shopping... :( Jag vill helst ha en lila, men kan även tänka mig en rosa.

http://files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_63013_21_6207.jpg

http://files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_54450_21_6208.jpg

Om det skulle vara så att nån av er råkar hitta en sån när ni är inne på H&M där ni bor, så får ni hemskt gärna höra av er till mig! Det vore jättesnällt... :) Är helt såld på den av nån anledning, och nu bara måste jag ha en! ;)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    AochJsMamma skrev 2009-12-02 07:12:35 följande:
    Jag kan kolla idag! Helst lila, annars rosa..stl 86? Ska jag skicka den till dig isåfall?
    Åhh... Det vore verkligen jättesnällt om du kunde kolla! :) Helst lila ja, men annars rosa. Hör av dig om du hittat nån, isåfall får du pengar + betalt för frakt så du kan skicka den! Tack på förhand... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9