Inlägg från: Coca cola light |Visa alla inlägg
  • Coca cola light

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här kommer två koder som jag fick i mina två babybagar på förlossningen. Det är 30 % på ett valfritt babyplagg på båda koderna.

NB0932 gäller tom 100731
    P01001 tom 100228

• Coca cola light
    Peak skrev 2009-10-26 21:50:54 följande:
    får man inte 25% när man tagit t3b2 i webbshoppen?Får man inte det i butik heller längre? Vet att det brukar vara tjafs om det vid varje rabatt de har - men nu var det ett tag sedan jag handlade på Lindex så vad gäller? Olika i varje butik som vanligt eller?
    Det fungerar på nätet om du köper ytterligare ett plagg.
  • Coca cola light

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!

• Coca cola light

Nu har jag shoppat billiga barnkläder:) Koderna både från Femina och 50 kr om man handlar för 150 kr ligger kvar för mig så nu har jag lagt två beställningar i mitt namn och två i mannens namn. Kom dock på att det kan bli lite pinsamt att hämta paketen, även om vi går dit olika dagar.

• Coca cola light
    AochJsMamma skrev 2009-11-24 22:46:42 följande:
    Nu har jag sökt igenom jag vet inte hur många sidor...visst var det nån som delade med sig av 30% koder (2 st) från sin BB väsk apå valfria babyplagg?? Hittar dem inte, nån som vet???
    Det var jag och jag ska genast leta upp dem till dig.
  • Coca cola light
    AochJsMamma skrev 2009-11-24 22:46:42 följande:
    Nu har jag sökt igenom jag vet inte hur många sidor...visst var det nån som delade med sig av 30% koder (2 st) från sin BB väsk apå valfria babyplagg?? Hittar dem inte, nån som vet???
    Här är koderna
    NB0932 gäller tom 100731
    P01001 gäller tom 100228
  • Coca cola light
    Årets kalender???
    Kolla på Lindex hemsida så släpper de olika erbjudanden varje dag nu i någon vecka.
  • Coca cola light
    Allrona skrev 2009-11-25 12:44:29 följande:
    Ingen som vet? Min mamma är på stan, kan hon då hämta ut mitt paket om hon får ordernummer?
    Min man brukar alltid hämta mina paket och han har aldrig mitt leg med.
  • Coca cola light
    Bettan87 skrev 2009-11-26 00:00:06 följande:
    Jag får inte koden LC9473 att funka ju... bara koden ifrån tidningen....
    Det verkar som att de kräver att man ska handla för över 200 kr om man ska kunna utnyttja båda 50 kr koderna. Tur att jag hann lägga fyra beställningar innan de ändrade:)
  • Coca cola light

puh fantast skrev 2009-11-30 00:08:15 följande:

Koden funkar ända tills jag loggar in, så jag får nog inte använda den några fler gånger. Har använt den 2 gånger och det är tydligen max för mig.
    Jag fick den att fungera, men då betsällde jag en body också. Jag har använt den tre gånger nu.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9