Inlägg från: Tina83 |Visa alla inlägg
  • Tina83

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

nån som har köpt FIX-jackan för 599 kr?

eller den från kappahl för 599?

funderar på att köpa någon av dem idag, till min 7-åring. gillar den gröna fix-jackan ,men den är helt slut på nätet och säkert i butik med...

men vilken är bäst tro?

• Tina83
    AochJsMamma skrev 2009-09-27 11:04:37 följande:
    japp, jag har!! Med 30% PLUS 20%kod... Jättefina och verkar kanon, speciellt att det är uttagbar fleece! Har Kappahls det? Hade tagit Lindex om inte...den gröna kan finnas i butik, fanns här i GBG häromdagen iallafall, så kanske även hos dig?
    tog du den gröna? vadå 30 + 20 kupong? vad får man en 20% kupong ifrån?
  • Tina83

tror ni FIX- skidbyxorna är bra i år?

måste ha tag i ett par skidbyxor i 134. kappahls nya brallor i det nya materialet är slut o kommer inte in nå mer.

så då återstår bara fix. nån som känt o klämt?

• Tina83
    Pinkie skrev 2009-09-30 21:19:46 följande:
    Bra för dig! *muttrar* Själv är jag förresten mammaledig så jag får ju inte lön alls iof... Jag beställde båda klänningarna jag ville ha nu ur Pink Collection och kunde lägga dom på förmiddagens velourbyxbeställning!! Tog den större av dom två storlekarna jag velade emellan... ingen idé att vara optimist... då blir dom ändå bara hängande i garderoben!
    som trinny and susannah sa : man kan ha en klänning i stl 40 o sen ut som en 44, och man kan ha en 42 och se ut som en 38!
  • Tina83
    star67 skrev 2009-10-01 14:41:15 följande:
    någon har ett tips på något fin till mamma stl 38 och dotter 86 som matcher med varandra. tex liknande tröja eller klänning m.m??
    jag tycker nog Meandi har fina grejer då
  • Tina83
    Pinkie skrev 2009-10-01 14:55:15 följande:
    Då har jag 2 klänningar i stl. 42 snart, men kommer se ut som en 38:a i dom! Deal?
    jepp jepp
  • Tina83
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:03:22 följande:
    Klart en kille kan ha dom, lila är min favoritfärg på sonen.
    snygg tröja!
  • Tina83

lägger in en fråga om Ellos.

skulle just göra eb beatällning med en matta och ett par reagrejer. jag kunde dock inte lägga in nån rabatt på mattan för att jag hade reagrejer i korgen också. är det så?
    att man inte kan utnyttja en kod om man har reavaror?

jag köper ju hellre reagrejeran till fullpris då jag får mer rabatt på mattan. irriterande bara om jag måste välja mellan mattan och reagrejeran för att få rabatt när jag vill HA allt!!

• Tina83

ok.

nån som har en kod som gäller på mattor? ttp en 40% eller 50%?
    supertacksam för det!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9