Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Måste bara skriva ett inlägg.... min dotter är drygt 13månader och hon har kommit in i en växa period... så nu måste jag ut och leta mera kläder, allt är för kort för henne. Kollade nu igenom bildtråden och hittade en hel del som jag kan tänka mig till henne, tack!!!! Dock är jag i stort behov av en långärmad tröja eller kofta till henne. Hon har idag den lila med rosa prickar på från HM om ni minns... hon har MASSA kläder i lila så åt de hållet skulle vara bra...

Har ni andra bra tips på bra kläder nu som man lätt kan ha under overallen så ropa... de går åt massa kläder nu när hon SKA äta själv, hon vägrar att bli matad Min man är inte alls förtjust i att gå i affärer så därför har jag inte tiden att gå runt och leta...

• Pigelinen

ja leggins är bra men då tycker jag att de är fianst men en tunika el så till och blir inte de knöligt i overallen???

Så en så himla söt luvtröja på Åhlens men den fanns bara till 80/86 och de är i minsta lagret...

• Pigelinen

jag hittade massa kul igår... både på lindex men även på HM... så nöjd!!!
    http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_KLA&shoptype=S denna var jag nog mest nöjd med men jag köpte ett par jeans i cerist till, sen köpte jag luvklänningen som någonhade bild på i bildtråden men i rosa/brunt. Hade bruna leggins sen innan.

På Lindex blev de en ceris/marinblå randig tunika och så på KappAhl köpte jag ett par velour byxor i marin som passa jättebra till och så ett par jeans leggins, bra att ha Ska se om jag hinner ta kort sen...

• Pigelinen

En fråga ANG Lindex klänning... Såg i bildtråden sista sidan en klänning från medlemen Hope tror jag att det var. En neutral klänning med hjärtan på i halsen. I samma märke finns även en rutig klänning. Här är dock dessa klänningar helslut, någon som vet någon lindex butik som har kvar??? I storlek 86.... vill ha båda.

• Pigelinen

Åh jag är så lycklig... hade sån ångerst över att jag missade både den rödvitrutiga klännignen med grå detaljer på baby samt den linnegråa med röda broderade hjärtan på i samma stil, men ibland ska men nog ha tur... jag hittade en av varje i Västerås Underbart, så nu ska de skickas till min lindexbutik.

Sen köpte jag en fin bronsfärgad glansig klänning för 99kr på HM som precis kommit in. JAg tar lite bilder när allt kommit hem

• Pigelinen

Sitter och ska beställa bikini till vår resa. Har nya HM katalogen men jag kan itne bestämma mig för vilken jag vill ha... hum svårt... Lite små bilder kankse men hoppas ändå att någon kan komma med råd...
    Har noll koll på vad som "gäller". Åker utomlands i januari så därför behöver jag beställa nu...
     samma men i olika färger...

• Pigelinen
    star67 skrev 2009-12-01 14:25:06 följande:
    jag såg idag i vår butik stl 86 om du vill kan gärna köpa den åt dig.
    Vad gullig du är. Jag har dock ringt tillkundtjänst som lyckades spåra en klänning i Västerås som nu är skickad till min lindex butik, ska hämta i morgon men tack ändå!

Jag röstar på den svarta
  • Pigelinen
    molnen skrev 2009-12-01 20:32:48 följande:
    Behöver man kvitto vid reklamation ? inte lindex utan andra affärer,är det upp till affären eller vad gäller?
    ja oftast behöver du det för att kunna bevisa var och när du köpt en vara. Utan kvitto så behöver itne affären ta emot en reklamation enligt lagen men ibland har man tur så prova.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9