Inlägg från: Allrona |Visa alla inlägg
  • Allrona

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Finns det nån kupong att skriva ut som går att använda i butik nu?

• Allrona
    Xgirl83 skrev 2009-11-02 14:51:28 följande:
    Vad ska man egentligen ta på barnen till dagisfotograferingen? Dottern är snart 2 år och har fotografering på torsdag, och jag vet verkligen inte vad jag ska ta på henne. Brukar folk mest bara skicka barnen i vanliga kläder, eller klär man upp dem lite? Funderar på en enfärgad lila tröja eller nån randig från T3B2. Alltför uppklätt vill jag inte att det ska vara, men inte nån sliten trist gammal tröja heller. Tyvärr har hon mest trista baströjor.Dallandra: Välkommen hit!
    På min dotters dagis brukar barnen vara lite mer finklädda och ordninggjorda än en vanlig dagisdag. Min dotter har haft klänning nån gång men det har hon ju iof normalt ibland på dagis också.
  • Allrona

När man ska beställa på Lindex får man frågan om man vill vara med i kundpanelen. Vad är det? Har tittat på hemsidan men hittar ingen info.

• Allrona

Coca cola light skrev 2009-11-25 11:21:44 följande:

Har ni hittat något i årets kalender som är måsten för er?
    Årets kalender???
  • Allrona

Om jag har beställt kläder, är det enbart jag som kan hämta ut dem då eller kan jag be min mamma göra det?

• Allrona
    Allrona skrev 2009-11-25 12:11:17 följande:
    Om jag har beställt kläder, är det enbart jag som kan hämta ut dem då eller kan jag be min mamma göra det?
    Ingen som vet? Min mamma är på stan, kan hon då hämta ut mitt paket om hon får ordernummer?
  • Allrona
    charmmiss skrev 2009-11-25 12:52:59 följande:
    hon måste ha ditt leg för att hämta ut
    Ok, synd
  • Allrona

Tipsar om en kupong som helt fallit i glömska i min plånbok
    2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg till ordinarie pris P03001. Gäller tom 28/2 2010.

• Allrona
    Allrona skrev 2009-12-02 10:22:52 följande:
    Tipsar om en kupong som helt fallit i glömska i min plånbok 2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg till ordinarie pris P03001. Gäller tom 28/2 2010.
    Äsch, den verkar inte funka
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9