Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Tjock kulan skrev 2009-11-23 07:56:11 följande:

Hejsan tjejerNågon som kan svara på vad lindex pepparkaksklänning till baby kostar? hoittar inte den i deras webshop.Tack på förhand
    dressen på baby kostar iallafall 120 kr så mkt troligt att klänningen kostar detsamma. Men inte säker!
  • AochJsMamma

Nu har jag sökt igenom jag vet inte hur många sidor...visst var det nån som delade med sig av 30% koder (2 st) från sin BB väsk apå valfria babyplagg?? Hittar dem inte, nån som vet???

• AochJsMamma

Coca cola light skrev 2009-11-24 22:53:18 följande:

Det var jag och jag ska genast leta upp dem till dig.
    du är en pärla!!! TACK!
  • AochJsMamma

Sååå nöjd! Hittade idag en svart kavaj (perfekt till intervjuer etc nu när jag vill byta jobb) på rea, ord pris 499, nu 199 kr samt att jag fick 30% på rea priset med sms:et!! Blev 140 spänn...

• AochJsMamma
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-29 19:46:27 följande:
    Vadär det du nu ska arbeta med?! *nyfiken*
    skolat om mig till jurist
  • AochJsMamma
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-29 20:15:30 följande:
    Åh, vad roligt och spännande! Lycka till med jobbsökandet!
    Tack!
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-11-29 20:41:32 följande:
    Helt ot här, men jag frågar ändå:Nån som har tips på var man kan köpa ett fint halsband att ha på sig på ett bröllop??Har köpt denna klänning på Lindex:www.lindex.com/se/Product/Product.aspxänkte mej kanske ett halsband med vita sötvattenpärlor eller nåt annat som känns lite finare/mera uppklätt..Tacksam för tips! Gärna butiker på nätet!
    kolla på Tradera, det finns flera olika som gör egna smycken som är jättefina!! Har bl a köpt armband i stil med det du söker...
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2009-11-29 23:50:30 följande:
    kan man använda 30% på rea priset??
    Japp! Står inget om ordinariepris i sms:et, så jag frågade och hon sa att det gällde även på rea
  • AochJsMamma
    jannah skrev 2009-12-01 22:34:28 följande:
    Tänkte göra en liten "efterlysning"... :)Är på jakt efter en slipover till min dotter och har sett en jättefin på hm.com på babyavdelningen. Dottern har fortfarande stl. 86 och borde kunna ha den ett tag framöver, eftersom H&M är ganska stora i storlekarna. Nu är det tyvärr så att den är slut i båda färgerna (lila och rosa) i webshoppen och jag hittar den inte heller i dom två butikerna i Jönköping, dit vi åker för det mesta när det vankas shopping... :( Jag vill helst ha en lila, men kan även tänka mig en rosa.files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_...files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_...Om det skulle vara så att nån av er råkar hitta en sån när ni är inne på H&M där ni bor, så får ni hemskt gärna höra av er till mig! Det vore jättesnällt... :) Är helt såld på den av nån anledning, och nu bara måste jag ha en! ;)
    Jag kan kolla idag! Helst lila, annars rosa..stl 86? Ska jag skicka den till dig isåfall?
  • AochJsMamma

Beställde precis den gröna dressen (dagens lucka) samt gröna muminpyjamasen..femina samt 30% koderna gjorde att jag betalade 132 kr. Kalas!

• AochJsMamma

30% på valfritt babyplagg P01001
    50 kr rabatt Femina U39003

FridaLee skrev 2009-12-02 08:23:58 följande:
    vill gärna veta vilka de koderna är tack!
  • AochJsMamma
    Hejpådig skrev 2009-12-02 09:25:05 följande:
    ingen av de fungerade på mig, beror väl på att jag använt de innan men men blev en grön overall för 98:-..bensinpengar in till stan kostar ju också...
    hehe, samma här, men så vips hade min sambo gjort en beställning..
  • AochJsMamma
    TeDrickaren skrev 2009-12-02 09:54:32 följande:
    Sådär då fick jag också overaller Min beställning gick igenom med 4 overaller!!! har tvillingar så beställde två i 74 och två i 80 TACK ELLIE!!!!
    tacka Coca Cola, det var hon som fick 30% i sin BB väska..
    Kul att du fick uppsättningar till bägge twinsen!
  • AochJsMamma
    jannah skrev 2009-12-02 15:16:27 följande:
    Åhh... Det vore verkligen jättesnällt om du kunde kolla! :) Helst lila ja, men annars rosa. Hör av dig om du hittat nån, isåfall får du pengar + betalt för frakt så du kan skicka den! Tack på förhand... :)
    kollade idag men de fanns inte överhuvudtaget..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9