Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Magda78 skrev 2009-09-22 15:18:32 följande:
    Hmm, klubbkväll låter ju trevligt! Och 25% på ett köp... Kanske någon som har koll på om det är något på Gränby i morgon? Tvillingmamma?
    Sorry har inte varit på Lindex på ett tag, bara nätshoppar nu när jag är hemma illamående.
  • Tvillingmamma2007
    Bobbenn skrev 2009-09-22 15:26:24 följande:
    Varför vill ni inte ha halk sockar?
    Jag vill inte ha dem för att man inte ska ha dem i skor...blir så meckigt att byta så fort barnen ska gå ut.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2009-09-22 16:44:05 följande:
    vad har hon att jämföra med?
    Ja precis! Mina killar klagar aldrig på nåt, aldrig att de är varma eller kalla etc men man vet ju själv hur obehagligt det är att t ex frysa!
  • Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2009-10-05 21:14:11 följande:
    vad konstigt att inte jag fått vi föräldrar idag...? Bobbenn vart bor du? för antar att om man bor ovanför gävle får man vänta längre som allt annat...
    Jag har inte heller fått! Bor i Uppsala!
  • Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2009-10-05 21:37:09 följande:
    konstigt, vi får hoppas vi får den i morgon!
    Japp!
  • Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2009-10-06 21:42:18 följande:
    fick du nån tidning idag? jag fick ingen och tycker det är väldigt konstigt, var en som skrev här att hon fick den för en vecka sen, sån skillnad ska det ju inte vara tycker jag!
    Japp jag fick min igår!
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-10-06 22:18:41 följande:

vem var det som köpte mikk-line vinteroveraller till sina tvillingpojkar samtidigt som jag köpte en till min dotter förra året?
    Moi!
  • Tvillingmamma2007

Ja vad f*n är det med hemsidan! Suck!

• Tvillingmamma2007

Vi använder den jackan som både höst/vinterjacka åt våra pojkar och gjorde det förra säsongen med. Det är inte så kallt här i Uppsala om vintrarna och man kan ju ha fleece under, dessutom så åker den mest bara på när vi ska åka och handla eller kortare utevistelser. Ska de vara ute och leka e dyl så har de ju ändå overaller, även de i "tunnare" laget, Mikk-line. Men bra att ha ett ombyte ändå tycker jag och smidigt med jacka ibland. Tycker en del vinterjackor är så extremt tjocka, inte alla som bor i kallaste norrland eller åker skidor i flera timmar eller så

• Tvillingmamma2007

Men man ska inte behöva ha kvitto för att reklamera!! Jag tycker gott att du (Marty) skulle få byta till en ny jacka av samma motsvarighet dvs FIX! speciellt om den var så lite använd! Reklmaerade själv fix skaljackan från i våras då dragkedjan gick sönder typ direkt, då hade de dock sålt slut på alla i rätt storlek här i stan men jag blev erbjuden byte utan kvitto iaf.

• Tvillingmamma2007

Mina killar hade en varsin traktortröja och jeans på sig, nu var då ingen av dem så munter på korten så det blev inget bra alls, samma som ifjol, tråkigt.

• Tvillingmamma2007

Nån som vet om även Kappahl slutat med mammakläder?

• Tvillingmamma2007

mollan nu skrev 2009-11-14 22:19:00 följande:

japp det har dom
    Nej fan ok tack iaf! Nån som vet vart man kan hitta strumpbyxor med plats för magen?
  • Tvillingmamma2007
    Buttelina skrev 2009-11-14 22:36:59 följande:
    shop.hm.com/se/shoppingwindow inte om länken funkar helt men du hittar säkert
    Tack men har redan kikat där och jag vill ha svarta och inte blåa tyvärr. Har iaf hittat på nätet nu och beställt ett par mönstrade svarta som såg fina ut från 4mom hoppas de blir bra.
  • Tvillingmamma2007
    Jessica24 skrev 2009-11-14 23:44:08 följande:
    Har inte Lindex, eller dom har slutat sälja det?
    Lindex har ju slutat med mammakläder, fast har inte kollat upp om de slutat med mammaunderkläder med.
  • Tvillingmamma2007

Shoppade för dryga 800 till barnen idag och fick 250 kr i rabatt med kupongen, najs Köpte 3 par svarta velourisar, bamse mjukisar, röd bamsetröja, 2 x 2 pack bamse strumpor, 3 pack muminstrumpor och tre tröjor från t3b2.

Sen köpte jag tomtedräkter på Åhlens. Gillade deras ifjol då man kan ha dem som pyjamasar sen också inte bara under luciatåget på dagis typ. Köpte även nya tretornstövlar då vädret aldrig verkar bli någe bättre och deras vikingkängor som även om de är vattentäta blir så grymt skitiga. Shoppade lite till mig med under min förmiddagsrajd idag, skönt att få shoppa i lugn och ro, sambon var hemma med grabbsen

• Tvillingmamma2007
    Pixxi skrev 2009-11-15 21:58:09 följande:
     Får man alltså 50 kr rabatt för varje 150 man handlar , 100 kr vid 300 osv, eller hur funkar kupongen ?!Jag har ingen skrivare, hur gör man då?!
    Japp man får 50 per varje 150...jadu utan skrivare är man ju rätt körd du kan inte printa på jobb, bibliotek eller hos nån kompis då?
  • Tvillingmamma2007

Hehe så uppfattade jag det iaf och så har ju lindex haft förr med. Fast första gången fattade inte jag det heller...men det är ju super! Blir ju 30% om man prickar jämna 150, jag räknade inte så noga men är nöjd med rabatten iaf.

• Tvillingmamma2007
    sarismaris skrev 2009-11-15 23:34:05 följande:
    Fast jag undrar om det verkligen är menat att det ska va så bra..? För på nätet dras det bara av 50 kr oavsett hur mycke man handlar för.. Å det brukar ju framgå av texten på kupongen när det är så att det är tex 50 kr per 150 kr. Brukar ju då även stå "100 kr när du handlar för 300 osv"....typ. Bara att hoppas på att det funkar så för mej också när jag ska handla i butik med kupongen! Stora tösen fyller snart år, så jag tänkte besöka Lindex när jag ska handla presenter
    I min butik sa de iaf att det var menat så och de hade tom en tabell som de tittade i för att snabbt se hur mycket rabatt det skulle bli.
  • Tvillingmamma2007

Va? Vad lustigt. Det var ju jag som fick rabatt för varje 150 kr, jag handlade för dryga 800 kr. Jaja kul att min butik var lite sjysst för en gångs skull då iaf men konstigt att de gör olika minst sagt!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9