För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
I denna tråd går det så snabbt så man missar vissa inlägg
I denna tråd går det så snabbt så man missar vissa inlägg
Har kollat på de sockarna i butik och i stl. 19/21 är det halkpluttar på. Superdåligt tycker jag, tycker det borde finnas båda sorterna, eftersom det finns människor som inte använder halksockar.
Det måste vara en person med dåligt minne och taskig läsförmåga som lagt in den auktionen.
Någon som vet om de såldes i stl. 86?
Brukar bebisoverallerna finnas upp till 86 eller slutar de vid 80?
Brukar man få kombinera t3b2 med andra rabatter?
Det är tjejkväll här i stan ikväll och då har Lindex 25% på ett helt köp. Men det står på kupongen att det inte kan kombineras med andra erbjudanden.
Maria11: är det den bodyn som matchade den röda bamseklänningen som fanns tidigare? I så fall tror jag att den finns kvar här i stan.
Var det fler än jag som letade vita sockar utan halkpluttar?
Jag hittade ett 5-pack på Name it igår, 69.90. Fanns även 5-pack svart och 5-pack olika enfärgade.
Och det är vanliga sockar, inte såna man kan vika upp eller ner. Superbra!!
Någon som har tips på roliga, annorlunda, billiga butiker i stockholm, ska dit nästa helg.
maadicken: låter som ett par kanonbra byxor. Har ångest över vad jag ska ta på barnen varje dag. Kommer du ihåg vilka storlekar de braukar finnas i? Och färger?
Hur tänker folk? Kan den verkligen vara värd alla dessa pengar??!!
www.tradera.com/Sa-Underbar-vinter-kappa-fran-FIX-NY--auktion_99704848
Nu finns de randiga bamsetunikorna på outleten på nätet =) Tog den lila till dottern, fanns inte rätt storlek i de andra färgerna.
Och 25% på ett helt köp funkar även på rean Så det blir billigt.