Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken
    Buttelina skrev 2009-09-07 13:01:34 följande:
    ja mitt lindex har... tyckte den var dassig i färgerna
    hittade dom på mitt lindex idag. tyckte dom var helt okej, men såg ju väääldigt små ut...
    hade velat ha en brun till sonen, men han tyckte grön så det fick det bli. kanske blir en brun med 
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken
    Pinkie skrev 2009-09-08 11:03:02 följande:
    Der gällde bara till i söndags!
    aha... då får jag väl snällt vänta eller betala fullpris då
  • maadicken
    mianf skrev 2009-09-09 10:02:10 följande:
    Gick du upp en storlek? Tänkt beställa på nätet men blev nu osäker på vilken storlek jag ska ta.
    ja jag tog 104 till min 96 cm normalbyggda 2½ åring. normalt sett å har han 98 och 92 passar oxå på många tröjor.
    traktor tröjan i 104 är lika stor som en från HM i 98/104. HM har längre ärmar. 
    det såg ut att skilja väldigt mycket mellan 98 och 104 på traktortröjan.
  • maadicken
    Glittrax skrev 2009-09-09 11:24:22 följande:
    bytte ju hela mitt paket som jag beställt på Lindex online... 98 tog jag i allt nu fast tösen har knappt 92.. tröjorna är ju jättesmå! så 98 satt bra, även velourbyxorna satt bra i 98! konstigt!har lindex storlekar alltid varit såhär knepiga? har ju fattat att pojksidan skiljer i storlek.. men jag vill ju ha tjejiga kläder!
    lindex är oftast små i storlek. köper för det mesta en storlek större än i andra affärer. sen finns det ju undantag oxå såklart. FIX tycker jag oftast är rätt normala i storlek.
  • maadicken
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:29:14 följande:
    Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(
    var det kavatkängor?
    verkligen dåligt av dom! så lång tid efteråt...
  • maadicken
    2 små prinsessor skrev 2009-09-10 22:27:17 följande:
    Finns det någon rabatt på gång just nu på Lindex?
    finns nån enstaka på rabattkod.se ,annars brukar det komma nya runt den 15:e
  • maadicken
    sarismaris skrev 2009-09-14 22:38:28 följande:
    Ja, typ 25 % på hela köpet!
    ja minst

jag har så mycket som jag tänkte shoppa nu. väntar och väntar på kuponger, så när jag väl ska shoppa så finns säkert inte allt jag ska ha. eller oxå kommer det bara en med 25% på valfri vara...

jag har blivit så himmla snål sen jag fattat vad mycket rabatter lindex skickar ut. handlar så gott som aldrig där utan kupong eller rea nu mer
  • maadicken
    lilyanna skrev 2009-09-15 13:58:18 följande:
    Jo, jag har fått posten och det var 30% på valfritt damplagg, 30% på valfritt underklädesplagg samt 30% på valfritt barnplagg
    tror ni man  kan använda även damklädesrabatten på underkläder? rent teoretiskt så är det ju ett damplagg...

inte fått nåt idag jag heller
  • maadicken
    Lilaa skrev 2009-09-16 15:53:42 följande:
    jag har inte fått några kuponger. Fler som inte fått
    jag har heller inte fått än

behöver shoppa nuu!! behöver köpa BH, och i webshoppen är tyvärr min storlek slut. min sega post kommer så sent oxå, så kommer dom imorron så har jag redan åkt hemifrån för flera timmar sen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9